Στην Νυμφόπετρα Θεσσαλονίκης ζει ο μουσικός των φύλλων

Παρά τα 82 του χρόνια ο κ. Δημήτρης Τακματζίδης εξακολουθεί να εντυπωσιάζει με την ικανότητα του να παίζει μουσική με ένα απλό φύλλο δένδρου η θάμνου. Τον κυρ Δημήτρη το συναντήσαμε στο σπίτι του στην Νυμφόπετρα και ζητήσαμε να μας παίξει λίγα μουσικά κομμάτια με φύλο από θαμνώδες λουλούδι. Αν και οι ικανότητες του πνευστικού συστήματος, λόγω ηλικίας είναι περιορισμένες εν τούτης ο μαέστρος των φύλλων δεν μας χάλασε χατίρι και βιντεοσκοπήσαμε αυτήν μοναδική εμπειρία προκειμένου να δουν οι φίλοι και αναγνώστες των «Εμβόλιμων Νέων» το άνθρωπο που με ένα απλό φύλλο δένδρου μπορεί και σαγηνέψει τον ακροατή με το μελωδικό παίξιμο του. Ο κ. Τακματζίδης μας μίλησε και για τα παιδικά του χρόνια και πως έμαθε να παίζει με το φύλλο. « Ήμουν μικρός και ακούγοντας το αείμνηστο Χαράλαμπο Γιαννακίδης να παίζει με φύλλα απιδιάς και αχλαδιάς, ζήτησα να με δείξει και εμένα να παίζω και σιγά - σιγά έμαθα να παίζω. Πολλές φορές όταν ήμασταν παρέες παίζαμε μουσική με τα φύλλα και γλεντούσαμε. Όταν ήμουν νέος μου ζήτησαν να παίξω δυο τραγούδια με φύλλο σε γνωστό κέντρο της Θεσσαλονίκης, όταν με άκουσαν, όλοι οι θαμώνες του κέντρου σηκωθήκαν όρθιοι και με χειροκροτούσαν». Συνεχίζοντας την αφήγηση του μας αναφέρει περιστατικό που του συνέβη όταν υπηρετούσε : « Στον στρατό είχα 10 μέρες φυλάκιση και διοικητής μου ζήτησε να παίξω με το φύλλο μουσική για να μου τις Χαρίση και έπαιξα και γλίτωσα την φυλακή». Υπογράμμισε ο κ. Τακματζίδης. Στο φωτογραφικό στιγμιότυπο την ώρα που ο κ. Τακματζίδης αναζητητή το κατάλληλο φύλλο για το παίξιμο του. Δείτε και το σχετικό βίντεο.
http://emvolimanea.blogspot.com/

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+