Ι5 Παθολογικό και με αναγκάζουν να υπηρετήσω

Μετά από 2 χρόνια ταλαιπωρίας με την διαδικασια απαλλαγής (Ι5) απο τον ελληνικο στρατο σήμερα ενημερώθηκα...
απο την στρατολογία δυτ.Αττικης ότι πρεπει να υπηρετήσω και να παρουσιαστώ στο Μεσολογγι την ερχόμενη Δευτερα.Μα είναι δυνατόν οι γιατροί του 401 να με βγάζουν ανίκανο για στράτευση και η επιτροπή απαλλαγων να έχει αντιθετη άποψη? Αυτοι οι κυριοι(θεωρουνται στρατιωτικοί γιατροι) καθονται πίσω από ένα γραφειο καπνίζοντας και πίνοντας καφε.Πληρώνονται απο το δημόσιο το ελαχιστο 2500 ευρώ ο καθένας και αποφασίζουν με τυφλή γνώμη αν ειναι ρισκο ή οχι η καταταξη μου στον ελληνικο στρατό.Πάσχω απο χρόνιο βρογχίκο άσμα και όλες οι εξετασεις μου δείχνουν ότι εχω βαρύ βρογχικό παροξυσμό κοινός αναπνευστικό 80χρονου ανθρώπου.Τι πρέπει να κάνω για να τους πείσω?Θα πρέπει να μου βάλουν τη ζωή σε κινδυνο και να φτάσω σε σημείο να πάθω ασφυξία για να με απαλλάξουν??Σας παρακαλώ, αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει πως μπορω να κινηθώ από εδώ και πέρα, ακόμα και νομικά ειμαι διατεθειμένος να το κάνω για να προστατεύσω τη ζωή μου….

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+