Υπερβολικές χρεώσεις της Wind

Θέλω να καταγγείλω την εταιρία κινητής τηλεφωνίας Wind για υπερβολικές χρεώσεις. Είχα μια σύνδεση στην εν λογω εταιρία. Κάποια μέρα... αγόρασα ενα καινούργιο τηλέφωνο το οποίο είχε wi fi. Σε 2 μέρες μου ήρθε ενα μήνυμα να επικοινωνήσω με την εταιρία για υπερβολικές χρεώσεις. Όταν τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν οτι μπαίνω στο ίντερνετ και χρεώνομαι. Εγώ στο ίντερνετ δεν έχω μπει απο το τηλ. Όταν το είπα ο υπάλληλος μου ειπε οτι μπαίνοντας στο wi fi αν δεν εχει καλό σήμα το τηλέφωνο μπαινει απο μονο του στο ιντερνετ και χρεωνομαι.Δηλαδη με το ετσι θελω με χρεωσαν 270 ευρω σε 2 μέρες. Βέβαια εγω δεν προκειται να τους τα δωσω και αλλαξα εταιρία. Είναι τουλαχιστον εξοργιστικο να χρεωνουν τον κοσμο εν αγνοια του αυτα τα υπερβολικα ποσά. Θέλω να επιστήσω την προσοχη σε όλους! Προσοχή μας χρεωνουν τσαμπα και βερεσέ οτι θέλουν!Αν εχει συμβει και σε καποιον αλλον ας βγει να το καταγγείλει.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+