Απάντηση στο: Δεν φεύγω...

Γράφεις στο κείμενό σου οτι "Φταίμε και εμείς και οι γονείς μας που τους ψηφίζουμε τόσα χρόνια". Έχω βαρεθεί αυτές τις γενικολογίες ξέρεις που δήθεν φταίμε όλοι μας. (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_5852.html) Όχι αγαπητή εγώ είμαι 24 και δεν τους έχω ψηφίσει αυτούς τους μεγάλους με τα κοματόσκυλα που έκαναν το κράτος άνω κάτω και δεν φταίω εγώ για τα χάλια μας. Για τους γονείς και τους παππούδες που λές συμφωνώ οιτ φταίνε και αυτοί αλλά δεν τους κατηγορώ αποκλειστικά οτι φταίνε επειδή ψήφιζαν τα 2 κόμματα. Οι εποχές των παππούδων των γιαγιάδων αλλά και των γονιών μας ήταν τελείως διαφορετικές από τις δικές μας σε αρκετά πράγματα.

Τέλος να πώ οτι κανένας δεν έχει σκοπό να φύγει από την χώρα που γεννήθηκε. Όταν όμως επικρατήσουν κατάλληλες συνθήκες θα αναγκαστεί να φύγει είτε θέλει είτε όχι. Και αυτές οι συνθήκες είναι κυρίως η ελπίδα για το τι μέλλον μπορεί να έχει το κράτος και οι υπηρησίες του προς πολίτες.

Προσωπικά εγώ δεν βλέπω κανένα μέλλον διότι η διαφθορά συνεχίζεται κανονικά οι διορισμοί ατόμων ακόμα και της ηλικίας μου στο δημόσιο επίσης συνεχίζεται όσο και αν ευαγγελίζονται κάπιοι εκ της κυβέρνησης οτι διορισμοί τέλος κτλπ και τρίτον οτι σε περιόδους οικονομικής κρίσης η διαφθορά αυξάνεται. Οπότε καλύτερα το ψάξιμο για φυγή στο εξωτερικό.

Από την άλλη υπάρχουν πολλοί που νομίζουν οτι η μετανάστευση προς το εξωτειρκό ισοδυναμεί με διακοπές και μόλις φύγουν επιστρέφουν σαν βρεγμένα γατιά άρων άρων. Η φυγή προς το εξωτερικό χρειάζεται πάνω από όλα σχεδιασμό και κυρίως να ξέρεις την γλώσσα της χώρας που θες να πας. Πολλοί λένε λ.χ οτι αν πας Σουηδία μόνο με Αγγλικά μένεις εκεί και μαθαίνεις Σουηδικά μετά και όλα μέλι-γάλα. Μπορεί μερικοί να το πέτυχαν αλλά δεν είναι το εξωτερικό αγγελικά πλασμένος κόσμος για όλους.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+