8 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και ιντερνέτ!

Πρίν απο ένα μήνα μετέφερα την γραμμή του τηλεφώνου μου απο τον ΟΤΕ στην ΟΝ, κάνοντας συμβόλαιο τηλέφωνο και ιντερνετ έως 24mbs.
Η μεταφορά ολοκληρώθηκε σε ένα μήνα, προφανώς γιατί ο ΟΤΕ εξάντλησε όλα τα περιθώρια να παραδώσει την γραμμή παρόλο που οφείλει να το κάνει εντός 10 εργάσιμων ημερών. Η δημοκρατία του ΟΤΕ.

Την 6η Απριλίου τηλέφωνο και ιντερνετ κόπηκαν. ΜΑΧΑΙΡΙ. Κάλεσα το τεχνικό τμήμα της ΟΝ, διαπίστωσαν την βλάβη της γραμμής και ανανεώσαμε τηλεφωνικό ραντεβού για την 7η Απριλίου απο το τεχνικό τους τμήμα.

Δεν με κάλεσαν τους έστειλα email, δεν απάντησαν, και τους κάλεσα εγώ την 8η Απριλίου-Παρασκευή-. Μου εξήγησαν ότι με είχαν καλέσει την προηγούμενη αλλά δεν μπορούσαν να με βρούν. Ειναι αλήθεια ότι το σήμα κινητής στην περιοχή μου είναι πολύ άσχημο. Αλλά στο email δεν απάντησαν 2 φορές.

Μίλησα με τον τεχνικό την Δευτέρα 11 Απριλίου και κλείσαμε ραντεβού για την Τρίτη 12 Απριλίου. Ηρθε ο τεχνικός και βρήκε ότι η βλάβη βρίσκεται στο δίκτυο, 1460 μέτρα απο το σπίτι μου. Ακριβώς στην απόσταση που βρίσκεται το τοπικό κέντρο Βούλας - Βουλιαγμένης - Γλυφάδας. Μου εξήγησαν ότι πλέον πρέπει η ΟΝ μαζί με τον ΟΤΕ να βρούν και να διορθώσουν το πρόβλημα, αλλά είναι γνωστό ότι ο ΟΤΕ στις αντίστοιχες περιπτώσεις κωλυσιεργεί, όπως ακριβώς έκανε και με την μεταφορά της γραμμής.

Τους ξανά τηλεφώνησα σήμερα και παρόλο που οφείλουν εντός 2 ημερών να λύσουν το πρόβλημα, ήδη είμαι 8 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ και κανείς δεν μπορεί να με διαβεβαιώσει πότε θα έχω σύνδεση ξανά.

Ενώ στην Ευρώπη υπάρχει σύνδεση στο ιντερνετ και στο τελευταίο χωριό, στο τηλεπικοινωνιακό κέντρο Βούλας - Βουλιαγμένης - Γλυφάδας ο ΟΤΕ και η ΟΝ δεν μπορούν να επαναφέρουν μια τηλεφωνική σύνδεση για 8 ημέρες και δεν γνωρίζουν πότε θα το καταφέρουν.

Αυτή είναι η Ελλάδα, μάλλον αυτοί είμαστε οι 'Έλληνες και οι ελληνικές επιχειρήσεις, γιατί η Ελλάδα είναι κάτι σπουδαίο και μεγάλο.

Και βέβαια δεν μας σώζει τίποτα νομίζω πλέον, ο Σώζων Εαυτόν Σωθήτω .

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+