Σχετικά με: Εισπρακτική εταιρεία First Call

Ακριβώς η ίδια περίπτωση με μένα. Βέβαια εγώ δεν είχα θέμα εγκυμοσύνης αλλά δεν γινόταν να είμαι ελεύθερος τα πρωινά για περίπου ένα μήνα (δεν μπορώ να γράψω για ποιον λόγο).

Εμένα ήταν κάρτα πιστωτική της Εμπορικής. Το ποσό ήταν 35 ευρώ.
Εγώ πήγαινα μία φορά τους 2-3 μήνες και έβαζα 100-150 ευρώ. Δηλαδή πολύ παραπάνω από τις δόσεις που ήταν αθροιστικά. Τους είπα τον λόγο που δεν μπορώ να πάω το πρωί και ενημέρωσα θα ακολουθήσω το ίδιο πράγμα που έκανα τόσο καιρό για την πληρωμή εδώ και τόσο καιρό. Μέσα σε μία εβδομάδα είχα πάνω από 7 κλήσεις. Επιπλέον από την Εμπορική δεν είχαν ενημερωθεί σωστά και μου έλεγαν για 70€. Στα μέσα της δεύτερης εβδομάδας και αφού μου είχαν σπάσει τα νεύρα είπα το εξής μέσα μου...
Αφου παίρνετε προμήθεια περίπου 20% για το χρέος θα σας το φάω όλο στο κινητό... Δεν θα βγάλετε τίποτα... Τους έπιανα συζήτηση για κανά 20λέπτο κάθε φορά. Ακόμα και όταν πλήρωσα με έπαιρναν τηλέφωνο αφού ακόμα από την Εμπορική δεν είχαν ενημερωθεί... Εγώ συνέχισα ακόμα και εκείνη την εβδομάδα το ίδιο...
Να ξέρετε... ΔΕΝ έχουν στοιχεία δικά σας... Έχουν μόνο την ημερομηνία γέννησής σας. Τίποτα άλλο. Όνοματεπώνυμο, τηλέφωνο και ημ γέννησης... τίποτα άλλο...
Απλά μην τους δίνετε σημασία. Τους έκραξα στην Εμπορική για το συγκεκριμένο θέμα και μου είπαν οι υπάλληλοι (και μπράβο τους για αυτό) ότι το σύστημα δεν είναι σωστό. Δεν μπορεί να ξεχωρίσει περιπτώσεις σαν αυτές. Μπορεί ουσιαστικά να είμαστε καλοπληρωτές αλλά δεν μας αναγνωρίζει και η ανάθεση δυστυχώς γίνεται αυτόματα στις εταιρίες. Δεν μεσολαβεί κάποιος.
Αυτά είχα να πω.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

2 σχόλια: Leave Your Comments

  1. Όταν σας λένε ότι η κλησκ θα ηχογραφήθει , εσείς αυτό που εχετέ να κάνετε ειναι να τους πειτε πως δεν συμφωνείτε, και πως εχεέχ αυτο το δικαίωμα, απαγορεύεται να σας ηχογραφουν χωρίς την εγέγκρι σας , και αν δεν ηχογραφήσουν δεν μπορούν να σας ενημερώσουν , είναι δικαίωμα σας , κάντε το!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραπληροφορειτε τον κόσμο. Η καταγραφή επιβλήθηκε στις εισπρακτικές για διαφύλαξη των δικαιωμάτων του οφειλέτη. Πρόσβαση έχει μονο το μητρώο και ο οφειλέτης και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ποτέ ει; βάρος του οφειλέτη. Να τα λέτε οπω; είναι.

      Διαγραφή

+