"Η ζωή μου με την Jen ήταν βαρετή - Είμαι ευτυχισμένος που έχω την Angie"

Για τη μίζερη ζωή και τον δυστυχισμένο γάμο του με την 41χρονη ηθοποιό μίλησε ο Brad Pitt στο περιοδικό Parade...
ενώ από την άλλη πλευρά φαίνεται υπερήφανος και ευτυχισμένος για τη σχέση του με την Angelina Jolie, λέγοντας το «εξυπνότερο πράγμα» που έκανε στη ζωή του ήταν να την κάνει μητέρα των παιδιών του.

«Πέρασα τη δεκαετία του ’90 προσπαθώντας να κρυφτώ, να κρατήσω μακριά την... κακοφωνία της διασημότητας. Άρχισα να αρρωσταίνω με τον εαυτό μου καθώς καθόμουν σ’ έναν καναπέ κα κρυβόμουν. Άρχισα να αισθάνομαι άθλιος. Προσπαθούσα να βρω ταινία για μία ενδιαφέρουσα ζωή, αλλά στην ουσία ήμουν εγώ που δεν είχα καθόλου ενδιαφέρουσα ζωή. Και πιστεύω ότι σ’ αυτό φταίει ο γάμος μου. Προσποιούμουν ότι ο γάμος ήταν κάτι που στην ουσία δεν ήταν», κατακεραυνώνει με τις δηλώσεις του την Αniston.

Είχαν παντρευτεί το 2000 και ο γάμος τους διήρκεσε πέντε χρόνια. Πήραν διαζύγιο όταν ο ηθοποιός γνώρισε την Angelina Jolie στα γυρίσματα της ταινίας «Mr and Mrs Smith». Σήμερα έχουν έξι παιδιά μαζί, από τα οποία τα τρία είναι υιοθετημένα.

«Ένα από τακαλύτερα, εξυπνότερα πράγματα που έκανα στη ζωή μου είναι ότι επέλεξα για μητέρα των παιδιών μου την Angie. Είναι καταπληκτική μητέρα. Θεέ μου, είμαι τόσο ευτυχισμένος που την έχω!», αναφωνεί και σίγουρα πληγώνει την πρώην σύζυγό του, καθώς αυτήν την εποχή η Jennifer επιθυμεί διακαώς να γίνει μητέρα, όπως η ίδια έχει πει.

Σε αντίθεση με τη ζωή του τη δεκαετία του ’90, ο Brad Pitt δηλώνει ότι πια είναι απόλυτα ικανοποιημένος: «Δίνω μεγαλύτερη έμφαση στο να είμαι ένας ικανοποιημένος άνδρας. Είμαι ικανοποιημένος να κάνω σωστές επιλογές, να είμαι αληθινός και να βρίσκω τη γυναίκα που αγαπώ, την Angie, και να δημιουργώ μια οικογένεια που λατρεύω. Η οικογένεια είναι μία επικίνδυνη περιπέτεια γιατί όσο μεγαλύτερη είναι η αγάπη τόσο μεγαλύτερη η απώλεια. Έτσι πάει η συναλλαγή. Αλλά θα τα ζήσω όλα».

Στη συνέντευξή του στο Parade ο 47χρονος ηθοποιός δεν σταματά να μιλά για την οικογένειά του με την Angelina: «Εξεπλάγην όταν είδα πώς είναι να μεγαλώνεις οικογένεια, πόσο ενστικτώδες είναι... Τώρα έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση και εμπιστεύομαι αυτό το ένστικτο. Εννοώ, μια φωνή μέσα στα μεσάνυχτα και ξυπνάς και τρέχεις γιατί σε χρειάζονται!».

Για τον γάμο του με την Angelina: «Πόσες ιστορίες διαβάσατε που δεν ήταν αληθινές; Ιστορίες για εμένα και την Angie, ότι παντρευόμαστε, ότι μαλώνουμε ότι χωρίζουμε; Κι όταν δεν χωρίζουμε ξανά από την αρχή ότι τα βρήκαμε και τα ξαναφτιάξαμε! Θα παντρευτούμε όταν θα θέλουμε. Δεν χωρίζουμε. Και δεν θα κάνουμε έβδομο παιδί ακόμη!».





Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+