Καταγγελία για Εμπορική Credicom

Οσοι εχετε δανειο απο την εμπορικη τραπεζα θα γνωριζεται οτι εχει θυγατρικη την Eμπορικη credicom. Η CREDICOM που λετε βρήκε εναν...
νεο τροπο να πιεζει τους ωφειλετες της. Συγκεκριμενα στην Θεσσαλονίκη εχουν εναν κυριο ο οποιος συστηνεται ως υπαλληλος της τραπεζας και καλει τους ωφειλετες να συναντηθουν για να τους δωσει μια επιστολη. Ρωταω και εγω τι επιστολη θελετε να μου δωσετε? Μου απαντα. τιποτα μωρε μια επιστολη ειναι που γραφει ποιος ειμαι και τα τηλεφωνα μου. Τι με νοιαζει ρε εμενα ποιος εισαι και ποια ειναι τα τηλεφωνα σου και με αναστατωνεις μεσημεριατικα. Οπως καταλαβα η εμπορικη αποφασισε να προσλαβει μαλλπν μεσω εταιρειων , ιδιωτες οι οποιοι θα σε επισκεφτονται παντου. δουλεια σπιτι κτλ. πιεζοντας τους ωφειλετες να πληρωσουν. Την επομενη φορα που θα διαταραξει καποιος την οικογενειακη μου γαληνη οποιαδιποτε ωρα θα..
ΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΜΥΝΗΣΗ
ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΒΡΑΚΩΣΩ
ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΔΕΙΡΩ
απλος δεν μπορω να αποφασισω με ποια σειρα θα τα κανω ολα αυτα. Γιατι ολα κι ολα εαν για 200 ευρω μας κουβαλανε ατομα στα σπιτια για να μας ξεφτελισουν , να μας φοβισουν , να μας πιεσουν. Φανταστειτε τι θα κανουν αμα τους χρωστας κανα δυο χιλιαρικα. θα στελνουν φουσκωτους για να μας δερνουν και να εισπρατουν. Και για να προλαβω και κανεναν εξυπνο τυπο που θα γραψει οτι υπεγραψα συμβαση , απαντω οτι στην συμβαση δεν αναγραφει πουθενα οτι θα μας κουβαλιουνται στο σπιτι για <<να μας δωσουν>> τα στοιχεια τους. Αν αντεχουν ας κανουν καταγγελια στην συμβαση.Εχω ετοιμασει ενα εξωδικο προς την credicom το οποιο θα αποσταλει την δευτερα. Και απο βδομαδα θα αναρτησω και τα στοιχεια του εισπρακτορα!!

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+