Παράπονα για τα Bodyline Συντάγματος

Θα ήθελα και εγώ να καταθέσω την εμπειρία μου από τις ψευδείς υποσχέσεις του Bodyline Συντάγματος σχετικά με τα πακέτα φωτόλυσης... που εγγυώνται την οριστική απαλλαγή από την τριχοφυΐα μέσα σε 6 μόνο επισκέψεις - συνεδρίες. Τα αποτελέσματα, δυστυχώς της εφαρμογής της μεθόδου δεν έχουν καμία σχέση με τις υποσχέσεις της διαφήμισης, καθόσον αν και ολοκληρώθηκαν οι 6 συνεδρίες, και μου έκαναν υποτίθεται και 2 εφαρμογές δώρο χαριστικά, καθώς δεν είχα τα αναμενόμενα αποτελέσματα, η τριχοφυΐα εξακολουθεί να υπάρχει σε όλες τις περιοχές για τις οποίες αγόρασα πακέτα φωτόλυσης.  Mιλάω δηλαδή για πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό που διέθεσα προκειμένου να αποκτήσω επιδερμίδα χωρίς τριχοφυΐα. Η υπεύθυνη του Bodyline Συντάγματoς, όταν την συνάντησα για να παραπονεθώ μου εξήγησε ότι "έχω πάει πολύ καλά" και ότι "είχα αποτελέσματα". Στην προσπάθειά μου να της εξηγήσω ότι δεν είχα τα αποτελέσματα που ανέμενα μου απάντησε ότι θα χρειαστούν τότε επιπλέον συνεδρίες και ότι η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη παρόλο που εγώ ήμουν απογοητευμένη από τις υπηρεσίες τις εταιρίας της. Μάλιστα μου προτάθηκε να αγοράσω πακέτο που θα ταίριαζε περισσότερο στον τύπο της τρίχας μου. ΣΥΓΓΝΩΜΗ αλλά στην διαφήμισή σας δεν υπήρχαν "αλλά" και "ίσως" άλλα μόνο "σιγουρα αποτελέσματα", χωρίς να αναφέρετε ότι υπάρχουν διαφορετικά πακέτα για διαφορετικούς τύπου τρίχας. Εγώ αγόρασα πακέτο για απαλλαγή από την τριχοφυΐα. Το πώς θα απαλλαχθώ είναι δικό σας θέμα! Για αυτό σας πλήρωσα! Για να απαλλαχθώ μια και καλή, χωρίς επαναλήψεις της χρηματικής μου συνδρομής για να μπορείτε εσείς να πειραματίζεστε και να αδειάζεται τις τσέπες μου!

Αναγνώστρια



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+