Σχετικά με : "Όλο το κράτος ιδιωτικό να γίνει"

Αυτό θέλουν παιδιά…Να τσακωνόμαστε μεταξύ μας! Να δημιουργήσουν ένα κοινωνικό εμφύλιο για να αποσπάται η προσοχή μας από τη δική τους εσχάτη προδοσία!
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_3170.html)
Πρέπει να ξυπνήσουμε όλοι μας…Δεν είναι λύση να κατηγορούν οι ιδιωτικοί τους δημοσίους υπαλλήλους ότι βολεύτηκαν σε μία θέση με παχυλό μισθό που εμείς πληρώνουμε, και από την άλλη οι δημόσιοι υπάλληλοι τους ιδιωτικούς ότι πολύ θα ήθελαν να είναι και αυτοί στο δημόσιο. Αυτό που βιώνει η Ελλάδα , μας επηρεάζει όλους…Ας μην αναλωνόμαστε λοιπόν σε μεταξύ μας αντιπαλότητες και ας κοιτάξουμε όλοι να πολεμήσουμε τον κοινό εχθρό μας…Αυτούς που καταχράστηκαν με τον χειρότερο τρόπο τη δημόσια περιουσία, αυτούς που έκλεψαν, κορόιδεψαν ,έφτασαν στην εξαθλίωση έναν ολόκληρο λαό, μας έκαναν να χάσουμε την εθνική και προσωπική μας αξιοπρέπεια και που μέχρι και σήμερα βγαίνουν με θράσος στις τηλεοράσεις ζητώντας από τον ελληνικό λαό να πληρώσει τα σπασμένα ,όσο εκείνοι κάθονται βολεμένοι στις θεσούλες τους…Εγώ αρνούμαι να παίξω το παιχνίδι τους…Δεν μου φταίει κανένας μισθωτός του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα. Μου φταίει ο Έλληνας πολιτικός που υποτιμά την νοημοσύνη μου και που νομίζει ότι θα καταφέρει να με εμπλέξει σε ένα πόλεμο με τους συμπολίτες μου για να μην βλέπω τα δικά τους ΑΙΣΧΗ! ! !

Μία νέα 29 χρονών που δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα, αλλά που δεν αρνείται ότι θα ήθελε να δουλεύει στο δημόσιο…



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+