Απάντηση στο:"Σχετικά με τεμπέληδες εκπαιδευτικοί"

Αγαπητέ εκπαιδευτικέ,  δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τους αγώνες μου για τη δημόσια παιδεία  και τα προβλήματά της, οπότε δυστυχώς αγαπητέ...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_6739.html) όλη σου η ανάρτηση είναι επιεικώς ατυχής.

Δυστυχώς, δεν κατάλαβες πως το θέμα της δικής μου ανάρτησης είναι πως εσείς οι εκπαιδευτικοί σχολάτε στις 9.30 το πρωί, μια μέρα πουθεωρητικώς είναι εργάσιμη.
Μπορείς να μου εξηγήσεις αγαπητέ γιατί δε μένετε μέχρι τις 2 το μεσημέρι να εργαστείτε κανονικά, όπως όλος ο υπόλοιπος κόσμος?
Και γιατί κάνετε εκλογές εργάσιμες μέρες? Και συμβούλια μες τις εργάσιμες ώρες? Και εμείς έχουμε σωματεία και εκλογές, αλλά δε το κλείνουμε το μαγαζί...
Γιατί αν το δικό μας μαγαζί κλείσει απλά δεν θα πάρουμε το μισθό μας. Εσείς όμως μια χαρά βολεύεστε, πληρώνεστε με τα δικά μου ταλεφτά...και σχολάτε στις 9.30'

Επειδή αναφέρθηκες αγαπητέ και στην αγάπη σας προς τα παιδιά: Αλίμονο αν δεν αγαπούσες και τα παιδιά και μας κάνεις τον εκπαιδευτικό!

Μη μπερδεύεσαι: έγινες εκπαιδευτικός γιατί αγαπάς τα παιδιά,  παίρνεις λίγα λεφτά, το ξέρω,
έχεις το σημαντικότερο έργο να επιτελέσεις: να δημιουργήσεις τη νέα  γενιά της Ελλάδας, πράγματι έχεις τη μεγαλύτερη δύναμη, αλλά σου λέω είσαι απαράδεκτος που σχολάς στις 9.30!
Είσαι απαράδεκτος που (παράδειγμα από δάσκαλο στο δικό μας σχολείο) παίρνεις άδεια για διαγνωστικές εξετάσεις 2 μέρες μετά το άνοιγμα των σχολείων, είσαι απαράδεκτος που αφήνεις τα παιδιά να κάνουν "κενό" γιατί εσύ δούλεψες σήμερα τις ώρες σου και δε φταίς που ο συνάδελφός
σου σήμερα είναι άρρωστος και δεν ήρθε...
Πως θα σου φαίνονταν να έκοβε η ΔΕΗ το ρεύμα στο σπίτι σου γιατί  κάποιος ηλεκτρολόγος σήμερα είναι άρρωστος και ο συνάδελφος ηλεκτρολόγος δεν μπορεί να εργαστεί παραπάνω, δούλεψε σήμερα τις ώρες του...
Ή αντίστοιχα να μείνεις σήμερα χωρίς τηλέφωνο?
Ενώ έχεις πληρωμένο το πάγιο? Εσύ δεν θα είχες απαιτήσεις?

Έτσι και εγώ αγαπητέ, έχω πληρώσει το "πάγιο" για το μισθό σου και έχω  απαιτήσεις...

Δεν πρόκειται λοιπόν για "λασπολογία" όπως ατυχώς γράφεις αλλά για αντικατοπρισμό της πραγματικότητας (έφυγαν τα παιδιά στις 9.30 ή όχι?)

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+