Σταματήστε πια!

Στην εποχή της τρέλας και του λαϊκισμού.  Ονομάζομαι Σοφία, είμαι 24 ετών και ψάχνω δουλειά στο εξωτερικό. Βλέπω κάθε μέρα τη χώρα μου να καταρρέει. Κάθε μέρα κάτι στο οποίο έχω πιστέψει να γκρεμίζεται. Είμαι διεθνολόγος, ήτοι έχω σπουδάσει Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο. Δεν θα μιλήσω νομικίστικα, δεν είναι της παρούσης. Θα απευθυνθώ σε όλους εσάς, τους Βουλευτές, που εγώ και όλοι οι άλλοι Έλληνες της ηλικίας μου, μικρότεροι και μεγαλύτεροι σας εμπιστεύτηκαν, χρησιμοποιώντας το μεγαλύτερο όπλο που έχουμε στην κατοχή μας μέσω του Συντάγματος, την ψήφο μας.
Σταματήστε, έστω και τώρα λαϊκισμούς και μικρότητες, συνειδητοποιείστε ότι πλέον θέμα φόβου για την ελληνική χρεωκοπία δεν υφίσταται και στηρίξτε ομόφωνα την Κυβέρνηση για να βγούμε με πολλές θυσίες από το αδιέξοδο. Δεν θέλω να μεταναστεύσω, δεν θέλω να απαρνηθώ την οικογένεια και την πατρίδα μου για τα μικροπολιτικά παιχνίδια σας. Τι πιστεύετε δηλαδή, ότι σας περιμένουν να πάτε σε εκλογές και να περάσετε άλλα μέτρα; Να διαπραγματευτείτε τι; Και με ποιον; Διαβάστε καμιά ξένη οικονομική εφημερίδα, ανοίξτε τα μάτια σας και σκεφτείτε τα παιδιά σας, γιατί εμείς θα τραβήξουμε τα βάσανα που εσείς μας βάζετε. Ναι, δέχομαι να θυσιάσω το επίπεδο της ζωής μου, αλλά για να μείνω στην Ευρώπη, για να μείνω στο Ευρώ και για να μπορώ να ελπίζω σε ανάκαμψη.
Σας παρακαλώ, συνετιστείτε, αφήστε τις μαλακίες και κυβερνείστε, συγκυβερνείστε και σώστε τη χώρα, σώστε εμάς.

Αναγνώστρια



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+