Ειδική εισφορά αλληλεγγύης Φ.Π. (άρθρου 29, ν.3986/2011)

Είμαι ένας μισθωτός του ιδιωτικού τομέα με μηνιαίες αποδοχές 1480 ευρώ καθαρά με 24 χρόνια εργασίας,παρακάτω σας παραθέτω αναλυτικά τα μηνιαία έξοδα σημειωτέον ότι μένω μόνος μου.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΑΠΑΝΗΣ

ΠΟΣΟΝ ΣΕ ¤

ΔΑΝΕΙΟ ΣΠΙΤΙΟΥ

500

ΔΑΝΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

200

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΗΝΙΑΙΟ

40

ΔΕΗ ΜΗΝΙΑΙΟ

70

ΝΕΡΟ

20

ΚΑΡΤΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ

10

ΔΙΟΔΙΑ 

140

ΚΑΥΣΙΜΑ

100

ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ-SUPER MARKET

250

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΗΝΙΑΙΑ

60

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΗΝΙΑΙΑ

20

ΣΥΝΟΛΟ

1410

ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΗΝΑ

70

Θέλω να ρωτήσω λοιπόν τους σοφούς οικονομολόγους που κατάρτισαν αυτά τα μέτρα τι πρέπει να κόψω απο τα παράπανω έξοδα ώστα να πάρουν τα 500 ευρώ που μου ζητάνε για την ειδική εισφορά αλληλεγγύης.
Έχω υπόλοιπο το μήνα 70 ευρώ.
Αν πρέπει να κόψω κάτι φαντάζομαι δεν θα πρέπει να είναι οι αποπληρωμές δανείων.δεν θα πρέπει να κυκλοφορώ με ανασφάλιστο και ασυντήρητο όχημα.
Να πάρω λάμπες πετραλαίου στο σπίτι μου και να στέλνω κάθε μέρα και μια φωτογραφία σε όλα τα διεθνή ειδησεογραφικά γραφεία με τίτλο η ΕΛΛΑΔΑ της πράσινης ενέργειας?
Να κόψω την διατροφή και να είμαι με νερό για 30 ημέρες και να προσεύχομαι στο όρος Αραράτ?
Πείτε μας λοιπόν κύριοι κυβερνώντες αυτού του κράτους πως θέλτε να πετύχετε του στόχους ότι αυτοί είναι ανέφικτοι.
Μας έχτε πιεί το αίμα φτάνει πια.
Πως θα πληρώσουμε μεθαύριο το τέλος ακίνητης περιουσίας με τι χρήματα.
Τα δικά μου χρήματα που τραβάτε τα στερείτε απο την αγορά.
Σημειωτέον ότι για τα σημερινά δεδομένα είμαι καλά αμοιβόμενος.
Δηλαδή αυτός που παίρνει 500 ευρώ τι πρέπει να κάνει?

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+