Καταγγελία για τη μπυραρία «La Bodugueta» στη Πάτρα!

Χθες το βράδυ βγήκα με την παρέα μου και πήγαμε στην μπυραρία La Bodegueta που βρίσκεται επί της οδού Παντανάσσης στην Πάτρα. Στη παρέα ήμασταν 4 άτομα και περιμέναμε άλλα δύο. Όπως συνήθως γίνεται το αδιαχώρητο εκεί μέσα αλλά ήμασταν τυχεροί και βρίσκουμε ένα τραπέζι και πάμε και καθόμαστε. Πριν προλάβουμε να βγάλουμε τα παλτά μας έρχεται ο σερβιτόρος με υφάκι και μας ρωτάει πόσα άτομα είμαστε και του λέμε ότι είμαστε 4 και περιμένουμε άλλους 2. Και με το ίδιο υφάκι αρχίζει να μας πιέζει να αφήσουμε το τραπέζι και αν έρθουν οι υπόλοιποι φίλοι μας να κάτσουμε αργότερα. Το τραπέζι να είναι ελεύθερο ούτε ρεζερβέ ούτε τίποτα. Αφού μας βλέπει ότι δεν σηκωνόμαστε ο σερβιτόρος έρχεται μετά από λίγο πάλι και μας λέει δεν μπορείτε να κάτσετε εδώ είναι τραπέζι 8 ατόμων και είστε 4 και του λέω ρε φίλε ποιο είναι το πρόβλημά σου, είπα ότι περιμένουμε άλλους δύο (σύνολο 6) και αυτός συνέχιζε να μας πιέζει να κάτσουμε στο μπαρ. Τελικά για να μην κάνουμε φασαρία σηκωθήκαμε να φύγουμε αλλά πρώτα ήθελα να ενημερώσουμε τον υπεύθυνο, πηγαίνω σε έναν άλλο μπουμπούκι σερβιτόρο και των ρωτάω αν μπορώ να μιλήσω με τον υπεύθυνο, αφού υπέκφευγε να μου τον δείξει μου λέει πείτε μου εμένα τι συμβαίνει. Και αρχίζω να του λέω την ίδια ιστορία και μου λέει ήσασταν 6 άτομα και σας σήκωσαν και του λέω ήμασταν 4 βρήκαμε ελεύθερο τραπέζι και περιμένουμε άλλους 2 και η απάντηση (με υφάκι και αυτός – φαίνεται είναι πολιτική του μαγαζιού να έχουν μαζέψει εκεί μέσα όλα τα μπουμπούκια για να μην πω κάτι άλλο), η απάντησή του λοιπόν ήταν «εε μαζευτείτε και οι 6 και μετά ελάτε» και σηκώνεται και φεύγει. Το αστείο είναι ότι δίπλα στο τραπέζι μας, καθόντουσαν σε ένα ίδιο τραπέζι (7-8 ατόμων) 3 άτομα! Διάβασα και άλλες καταγγελίες για το συγκεκριμένο μαγαζί τη τακτική του και την υποτιθέμενη εξυπηρέτησή του, και πήγαινα πολύ συχνά εκεί αλλά δεν το περίμενα να μου συμβεί. Είναι θέμα χρόνου να την πάθετε και εσείς κάποια στιγμή.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+