Ένας προβληματικός Παπάς στην Αλεξανδρούπολη

Λοιπόν πριν περίπου 2 βδομάδες δέχτηκα έντονη παρατήρηση από έναν κύριο που ασκεί το επάγγελμα του Παπά.
Ο εν λόγο κύριος που μόνο κύριος δεν είναι με παρατηρούσε έντονα σχεδόν με έπιασε από τα μούτρα, διότι ισχυριζόταν πως καθώς πάρκαρα το μηχανάκι μου στην πυλωτή τον ενοχλούσα, παρουσιάζοντας έτσι, λες και την γκρεμίζω (να σημειώσω πως πότε σε ώρες κοινής ησυχίας δεν έτυχε να χρησιμοποιήσω το μηχανάκι).
Εγώ από την μεριά μου τον θεώρησα υπερβολικό πράγμα που το το είπα κιόλας και του υποσχέθηκα πως θα προσπαθήσω να είμαι πιο αθόρυβος.
Αυτές τις μέρες είχα μια δουλεία και σκέφτηκα για οικονομία χρόνου να χρησιμοποιήσω το μηχανάκι .. καθώς το έβαζα μπρος και έβγαινα από την πυλωτή άκουσα με μια τρέλα να ανεβαίνει ένα πατζούρι και ένα αγρίμι να μου φωνάζει..σταμάτησα και κοίταξα προς το μέρος του με απορία, φώναζε και ωρυόταν , ήταν ο προβληματικός παππάς.Μου άρχισε πάλι τα ίδια..
ότι έκανα φασαρία και άλλα διάφορα που με έθιγαν και με απείλησε λέγοντας "Θα δεις Εσύ".

Αναγνώστης

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+