Ιάσω και λοιπά νοσοκομεία

Γέννησα στο Ιασὠ πριν περίπου ένα μήνα και για να προλάβω τους κακοπροαίρετους που θα ρωτήσουν γιατί δεν... πήγα σε δημόσιο νοσοκομείο, η απάντηση είναι απλή: Μακάρι να μπορούσα , αλλά ο γυναικολόγος μου συνεργάζεται μόνο με το ΙΑΣΩ.

Μπήκα με προγραμματισμένη καισαρική και αφότου τελείωσε το χειρουργείο η μαία παίρνει το μωρό για να το δείξει στον ευτυχή πατέρα.

Ο ευτυχής πατέρας της δίνει 50 ευρώ- αν και δεν μας περίσσευαν, απλά έτσι για το ῾῾καλό῾῾. Η μαία παίρνει το μωρό για να το δειξει στους λοιπούς συγγενείς (γονείς, αδέρφια) που περιμένουν σε άλλη αίθουσα. Οι άνθρωποι είτε από αγωνία, είτε από χαρά, είτε από άγνοια δεν βάζουν το χέρι στην τσέπη. Απλά έχουν χαζέψει με το μωρό!!!!!Η μαία αφού βλέπει ότι δεν έχει να λάβει κάτι , παίρνει το μωρό (λες και ειναι κτήμα της) και αποχωρεί. Αφού με βάζουν στο δωμάτιο , με ενημερώνει ο γιατρός ότι σε λίγο θα μου φέρουν το μωρό μου.Περνάει μισή ώρα, μια ώρα, δύο ώρες, 2,5 ώρες και τίποτα.

Αρχισα να ανησυχώ ότι κάτι συνέβη και δεν μου το λένε. Αλλά στην Ελλάδα είμαστε....τα πράγματα είναι πιο απλά!!!!Στράβωσε η μαία, ο τραυματιοφορέας, οι νοσοκόμες γιατί δεν λάβανε όλοι το κατιτις τους (μου το είπε αργότερα ο γιατρός μου). Εγώ το μόνο που έχω να πω ειναι  ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!Γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να στερούν την χαρά της νέας ζωής , επειδή έχουν μάθει  να τα παίρνουν από παντού..έχουν κάνει τα πάντα ΕΜΠΟΡΙΟ...και να πω ότι δώσαμε και λίγα για τις 4 μέρες που έμεινα...2.500,00 ευρώ από το υστέρημα μας.

 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+