Σχετικά με "Για τη βόλτα του σκυλού"

Φίλε μου οτι και να πω ειναι λίγο.
Πραγματικά είπες όσα ήθελα να πω και δεν έβρισκα τα λόγια...
 αφορά (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_4831.html)
Χιλια μπραβο!!!
Εχω κι εγω ενα σκυλο. Ενα πλασματακι πανεμορφο!!!
Παρολο που μενουμε σε επαρχία, και υποτιθεται πως εδω οι ανθρωποι ειναι πιο “ανθρωπινοι”, αντιμετωπιζω τα ιδια ακριβως.
Χαρακτηριστικα, βγαζω το σκυλο μου βολτα στον κηπο της πολυκατοικιας που μενουμε, και ΠΑΝΤΑ μαζευω τις ακαθαρσιες του. Παρολο που χρησιμοποιω χωρο που στην ουσια ανηκει και σε μενα, και παρολο που δε λερωνουμε ποτε, ακουσε τα εξ’ αμάξης.....Σημερα συγκεκριμενα, βγηκε μια γειτονισσα στο μπαλκονι και μορφασε στη θεα του σκυλου, λες και ειμαι τερας που εχω κατοικιδιο.
Απλα, φιλε μου, οι ανθρωποι εχουν αγνοια, γι αυτο κι εγω εχω παψει να ασχολουμε. Ειμαι ενταξει απεναντι στους συνανθρωπους μου, προσπαθωντας να μη δημιουργω προβληματα με το κατοικιδιο μου και απο κει και περα απλα ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ με αναγωγους.

Αναγνώστης

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+