Ντροπή...

Στο βωμό του φαίνεσθαι...
Με μεγαλο θυμο διαβασα σημερα για την ΚΥΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΑΤΟΥ την ΚΥΡΙΑ της ΥΠΑΤΙΑ που την εκλεψαν αυτοι οι 300 δηθεν απεργοι πεινας...
, που τους εβαλε στο μεγαρο της. Και ερωτω το εξης αν ηταν Έλληνας θα τον εβαζε; Οχι βεβαια και ειλικρινά ντρεπομαι, γιατι λεει οτι εχει καταγωγη απο την ΣΜΥΡΝΗ και εμενα η καταγωγη μου ειναι απο εκει λογω του μπαμπα μου. Δεν την ειδα την κυρια αυτη να το πραξει αυτο, να φιλοξενησει σε καποιο απο τα πολλα σισιτια που διαθετει καποιον συμπατριωτη μας . Είμαι κατοικος του ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ, ανυπανδρη μητερα και κινδυνευω με εξωση, λογω οτι εμεινα χωρις δουλεια και αδυνατω να καλύψω τις υποχρεωσεις μου, με παιδι που σπουδαζει ερωτω για εμενα θα εδειχνε η κυρια αυτη την ιδια ευσθησια που εδειξε στους λαθρομεταναστες; ΟΧΙ ΒΈΒΑΙΑ γιατι εγω δεν πουλαω στα ΜΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+