Ο Φώτης μιλά για την περιπέτεια της υγείας του

Ο Φώτης μιλά για την περιπέτεια της υγείας του

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος βγήκε τηλεφωνικά στην εκπομπή του «Φώτης & Μαρία live» και συνομίλησε με την Μαρία Μπακοδήμου.
Ο Φώτης αποκάλυψε ότι όλα έγιναν τόσο ξαφνικά. «Πώς πατάς μια νάρκη και λες μην κουνηθεί κανείς; Έτσι ήταν. Για να καταλάβετε την πρώτη μέρα ήρθαν οι γιατροί και μου είπαν

ότι πρέπει να μείνω μέσα. Τους είπα λοιπόν ότι αποκλείεται εγώ να κάνω όλα αυτά που μου λένε γιατί έχω δουλειές και πρέπει να γυρίσω στο πόστο μου. Με ρώτησαν τί δουλειά κάνω κι εγώ τους είπα ότι δουλεύω στην τηλεόραση».
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ανέφερε ότι επειδή το ιατρικό επιτελείο που τον παρακολουθεί, του συστήνει να μην ταξιδέψει, θα προσπαθήσει να γυρίσει με τρένο και κατόπιν με καράβι. «Έπαθα θρόμβωση. Και από την στιγμή που θα πάθεις θρόμβωση στο αίμα, απαγορεύεται να μπεις όχι σε αεροπλάνο, αλλά ακόμη και σε αυτοκίνητο», δήλωσε ο Φώτης.
«Ελπίζω να είμαι πίσω την Τρίτη του Πάσχα που θα επιστρέψετε όλοι από τις διακοπές σας».

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+