Για να μη σας πιάνουν κορόιδο οι τράπεζες...

Mε αφορμή την περιπέτεια που είχε ένας πελάτης μου με μία τράπεζα,θεώρησα υποχρέωση μου να σας ενημερώσω σχετικά με το συμβάν αυτό... τό οποίο είναι άκρως ενημερωτικό και χρήσιμο για να μη σας πιάνουν κορόιδο οι τράπεζες .

Συγκεκριμένα ο πέλάτης ζήτησε καταναλωτικό δάνειο για αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ.
Τη παραμονή της εκταμίευσης του δανέιου η τράπεζα μέσω του υπαλλήλου της του είπε ότι είναι υποχρεωτικό να κάνει την ασφάλεια του ΙΧ του στην ασφαλιστική που έχει η τράπεζα ή τέλος πάντων να κάνει μία ασφάλεια ατυχήματος κ΄ ταξειδιωτική ασφάλεια με απώλεια απόσκευών! ναι σωστά διαβάσατε. Εαν είναι δυνατόν!
Ο πελάτης μου όμως που είχαμε συζυτήσει το θέμα πρίν μερικές ημέρες και ήταν ενημερωμένος, θορυβημένος μου τηλεφώνησε και μ΄ενημέρωσε γα το σχετικό.
Σε τηλεφ.επικοινωνια που είχα με τον αρμόδιο υπάλληλο της τράπαζας ισχυρίσηικε ότι ποτέ δεν είπαν ότι είναι υποχρεωτικό( Εμείς τωρα τον πιστέψαμε)
Τον ερώτησα εάν αυτό αναγράφεται στη συγκεκριμένη δανειακή σύμβαση του πελάτη μου
και μου είπε ότι τάχα μου δεν έχει μπροστά του τη σύμβαση και δεν θυμάται τίποτα.Κολοκυθια!

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ
ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ Ν΄ΑΣΦΑΛΙΖΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ.
Ρωτάμε την τράπεζα τι καλύψεις πρεπι να έχω; φωτιά κλοπή; κτλπ.Πολύ ωραία θ΄απευθυνθώ στην ελέυθερη αγορά και θα σας φέρω την ασφάλεια που θέλετε απο την εταιρεία που συμφέρει εμένα και οχι τη τράπεζα!
Το ίδιο ισχυει και για τις ασφαλειες των ενυπόθηκων δανείων (στεγαστικά δάνεια).Πιστέψτε με στην αγορά υπάρχουν φθηνώτερα,και καλύτερα πυρασφαλιστήρια μεγάλων εταιρειών.

 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+