Υποχρεωτικά Δωρητές Οργάνων ΟΛΟΙ;!

Κύριε Υπουργέ ... αν όντως σκοπεύετε να ψηφίσετε ένα τέτοιο νομοσχέδιο που θα μας κάνει όλους με το ζόρι Δωρητές Οργάνων...
(εκτός και αν το αρνηθούμε εγγράφως) τότε θα πρέπει να πρώτα να μας διαβεβαιώσετε ΕΓΓΡΑΦΩΣ μέσα στο νομοσχέδιο αυτό ότι όσοι δεν θα δεχτούν να είναι δωρητές οργάνων ΔΕΝ θα μπαίνουν σε μαύρη λίστα αν κάποτε χρειαστούν μόσχευμα σε σχέση με αυτούς που θα είναι δωρητές.
Δηλαδή αν εγώ αρνηθώ να είμαι δωρητής Οργάνων για διάφορους προσωπικούς μου λόγους ...αν κάποτε χρειαστώ μόσχευμα θα πρέπει να περιμένω ως ασθενής Β κατηγορίας τη σειρά μου (αν κάποτε αυτή έρθει) αφού θα έχουν προτεραιότητα οι Δωρητές ? Δηλαδή θα με τιμωρήσει το "σύστημα" καταδικάζοντάς με σε θάνατο ?
Από την άλλη πάλι αν δεχτώ να είμαι αυτομάτως Δωρητής (και δεν το αρνηθώ εγγράφως) αληθεύει ότι αν φτάσω στο νοσοκομείο βαριά τραυματισμένος ως Δωρητής ΔΕΝ θα μου κάνουν ανάνηψη αν χρειαστεί? Θα με αφήσουν δηλαδή να πεθάνω?
Άλλοι πάλι λένε το αντίστροφο ,ότι αν δεν είμαι Δωρητής θα αντιμετωπίζομαι ως ασθενής με ένδειξη DNR (Do Not Resuscitate) =μήν κάνετε ανάνηψη .
Αν δεν μιλήσετε στους πολίτες ξεκάθαρα και δεν διασφαλίσετε ότι η ανθρώπινη ζωή θα προασπίζετε με ίσους όρους για όλους και οποιοδήποτε "ύποπτο" περιστατικό θα τιμωρείται με φυλάκιση ,αφαίρεση ιατρικής άδειας και βαριά πρόστιμα απλά θα βγούμε στους δρόμους και πολύ φοβάμαι ότι αυτή θα είναι η σπίθα που όλοι σας (οι πολιτικοί) φοβάστε.Γιατί εδώ θα αγωνιστούμε για τη ζωή μας πλέον....
Περπατάτε καθημερινά σε ένα ναρκοπέδιο αν δεν το έχετε καταλάβει ,και πολλοί Έλληνες έχουν φτάσει στα όριά τους .Σύντομα θα αφήσουν τους καναπέδες...όσοι λοιπόν έντιμοι Πολιτικοί έχετε μείνει ...ξυπνήστε και βάλτε τα στήθη σας μπροστά.Γιατί εσάς κανείς δεν θα σας κάνει "ανάνηψη" ...

Ένας αγανακτησμένος δωρητής Μυαλού !

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+