Χ.Λαμπίρη: Γιατί δεν θέλει να "μετακομίσει" στην πρωινή ζώνη;

Μιλώντας στο ένθετο "Radar", η παρουσιάστρια του "Super Star" επιβεβαιώνει τις φήμες που θέλουν να την έγινε πρόταση να μετακομίσει στην πρωινή ζώνη και εξηγεί...
«σκέφτηκα ότι έχω δώσει έναν μεγάλο αγώνα για να επιβιώσω σε μια εξαιρετικά δύσκολη ζώνη. Έχω ζήσει καλές στιγμές και κακές στιγμές. Δεν μου ερχόταν καλά συνειδησιακά να τα παρατήσω στα δύσκολα και να κάνω το ίδιο πράγμα, άλλη ώρα. Εκεί κόλλησα και περισσότερο φοβήθηκα... προτίμησα λοιπόν να παραμείνω και να παλέψω και φέτος. Επειδή ολοκληρώνει τον κύκλο του ένα προϊόν πρέπει ντε και καλά να το μεταφέρεις το πρωί μόνο και μόνο για να υπάρχει τηλεοπτικά;».

Παράλληλα, η Χριστίνα δεν λέει «όχι» στο ενδεχόμενο να παρουσιάσει εκπομπή μαγειρικής και συμπληρώνει: «έχω ξεκινήσει πίσω από τις κάμερες και θεωρώ απολύτως φυσιολογικό να ξαναγυρίσω. Όχι ότι δεν θα μου λείψει όλο αυτό, αλλά θεωρώ ότι ήταν ένα ευχάριστο διάλλειμα και μία -αν και ψυχοφθόρα- απολύτως εξαιρετική εμπειρία».

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+