Απίστευτη ταλαιπωρία με τη Wind

Η ταλαιπωρία μου με την συγκεκριμένη εταιρία ξεκίνησε στις 12 Σεπτέμβριου όταν έκανα αίτηση φορητότητας... από την HOL προς την WIND. Την επομένη κιόλας μέρα δηλαδή στις 13 Σεπτεμβρίου έστειλα αίτημα ακύρωσης της αίτησης μου μέσω fax. Απευθείας με κάλεσαν από τα κεντρικά της WIND να με ρωτήσουν τον λόγο ακύρωσης. Τους εξήγησα την καλύτερη πρόσφορα που μου έκανε η HOL και μου είπαν ότι θα ακυρώσουν την αίτηση. Μετά από 10 μέρες ξαφνικά κόβεται το ιντερνέτ μου κ' έχει πρόβλημα κ' το τηλέφωνο μου. Ψάχνοντας να βρω την αιτία διαπίστωσα ότι οι κύριοι της WIND δεν είχαν κάνει ακύρωση της αίτησης μου ξεκίνησαν την μεταφορά και την άφησαν έτσι. Η γραμμή μου είχε μείνει στο πουθενά. Φυσικά έκανα αίτηση επανασύνδεσης στην HOL. Περίμενα 20 μέρες να συνδεθώ πλήρωσα ξανά την επανασύνδεση και η απαράδεκτη WIND μου ζητεί για όλη αυτή την ταλαιπωρία να πληρώσω 215€ (τέλη σύνδεσης πάγιο ενός μηνά και τέλη αποσύνδεσης). Έχοντας επικοινωνήσει αρκετές φορές με τα κεντρικά της WIND μέσω τηλέφωνου και fax απλά αδιαφορούν κ' λένε ότι θα εξετάσουν το ζήτημα. Φυσικά δεν πρόκειται να τους πληρώσω ούτε 1 ευρώ.

Αναγνώστης



Πηγή

2 σχόλια: Leave Your Comments

  1. Δεν πανε καλα οι δουλειες φαινεται κι εχουν οργιασει.
    Εδω και 3 μηνες η Wind αν σου κοψουν το internet και πληρωσεις, σου βαζει 5€ ΠΡΟΣΤΙΜΟ με το ετσι θελω.
    Η συμβαση που υπεγραψα ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ για πρεοστιμα επανασυνδεσης, ειναι τελειως αυθαιρετο και αντισυνταγματικό.
    ΠΑΙΡΝΕΤΕ τηλ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και βριζετέ τους, εγω αυτο κανω, που θα παει, θα συνελθουν, γιατι αν παμε νομικά, γεια σας, σε 3 χρονια και βλεπουμε.
    Και αλλαξτε ολοι εταιρεια, να κλεισει η Wind και οποια αλλη κανει Ο,ΤΙ γουσταρει τελικά.
    Στην τελικη ας μεινουμε χωρις κινητα ενα διαστημα, τι θα παθουμε αν ολες αποφασισαν να μας ΚΛΕΒΟΥΝ κανονικα.
    Α, και επισης στην ανανεωση συμβολαίου, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΩ μου εκαναν για 1,5 χρονια αντι 1, με αποτελεσμα και την αναβαθμιση που δινουν σε συσκευή, να παει 6 ΜΗΝΕΣ πισω οι αλήτες.
    ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ να σκεφθω να ρωτησω ΕΓΩ για πόσο ειναι η ανανεωση, αφου εχω ως δεδομενο μεχρι τωρα οτι ειναι για 1 χρόνο;
    Αυτοι επρεπε να μου το πουν.
    Αυτα και απάνω τους, να μην τους περασει.
    Για αλλες εταιρειες δεν ξερω γιατι εκει ειμαι και αλλαζω την αλλη βδομαδα, να δουμε κι απο κει τι θα γινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα στην παρεα του αιγαλεω και οχι μονο.θελω να μειραστω μαζι σας μια ιστορια μου με την WIND.ειμαι πελατης αρκετα χρονια αλλα αυτο που μου εκαναν στης 22/12/2015 με εκανε να στραφω σε αλλη εταιρεια που περιμενω απο μερα σε μερα να συνδεθω.ζουσα στην αυλωνα και γυρω στο μεσημερι με πηραν τηλ απο το καταστημα αιγαλεω να μου πουν οτι γινεται αναβαθμιση στο προγραμμα και στο πακετο που ειχα με κατι επιπλεων υπηρεσιες μπλα μπλα μπλα.ολα αυτα μου λεει στα 31 ευρω μου ακουστηκε δωρω χριστουγεννων και λεω οκ.εγω πληρωνα τοτε 37 ευρω λοιπον μεσα σε δευτερολεπτα αλλαξαν ολα.λογαριασμος δεν μου ηρθε ποτε κατω απο 50 ευρω αρχισα να τους περνω τηλ να κανω παραπονα να κανω αιτηματα να κοιταξουν την μαλακια που μου εκαναν και μου ελεγαν σε 5 εργασιμες θα μου ερθει μηνυμα.ηρθα αθηνα στης 1/2/2016 μηνυμα ακομα πηγα στο καταστημα αιγαλεω δεν ξερω και εγω ποσες φορες και η απαντηση που επερνα ηταν φταινε τα κεντρικα.επερνα τηλ τα κεντρικα και μου ελεγαν φταιει το καταστημα ενα μπαχαλο δηλαδη.απαντηση ακομα να παρω εφτασα στα ορια μου απο την κοροιδια τους και την απραξια.25/2/2016 αποφασιζω να φυγω να αλλαξω δικτιο κανω αιτηση σε καποια εταιρεια και περιμενα απαντηση.27/2/2016 λαμβανω επιτελους το μηνυμα απο την WIND που τοσο το περιμενα που ελεγε με δυο λεξεις οτι λυθηκε το προβλημα μου.περνω τηλ στα κεντρικα και ακουω οτι παραμενω στο πακετο που μου ειχαν βαλει απο το τηλ.αρχισα να τρελενομαι ξεχασα να σας πω οτι υπογραφη και συμβολαιο δεν υπαρχει ολα απο το τηλ τα εκαναν ρωταω και με συμβουλεψαν οτι ειναι νομικα παρανομο.παει αυτο λεω οκ φευγω και δεν θελω καμια επαφη ξανα με την wind μεχρι που αρχισαν τα τηλ τα παρακαλια και οι μεγαλες προσφορες τους με την δικαιολογια να μη φυγω.εγω εχω παρει ομως την αποφαση μου ο λογαριασμος μου πρεπει να πληρωθει αυριο πραγμα που δεν εχω σκοπο να κανω σαν αποζημιωση για την κοροιδια και την ταλαιπωρια που περασα.καπου ακουσα οτι θα μου ζητησουν αυτοι χρηματα επειδη κανω διακοπη το συμβολαιο τους.εδω γελαμε γιατι οπως ειπα δεν υπαρχει συμβολαιο πουθενα οποτε ποιος θα βγει χαμενος αν το τραβηξουν;συγνωμη αν σας κουρασα απλα ηθελα να το διαβασετε και να εχετε προσοχη σε αυτα που δηθεν προσφερουν και αυτα που πληρωνεται.πηγα σημερα 7/3/2016 να κανω διακοπη στο κινητο και ακουσα το φανταστικο απο τον υπαληλο οτι η διακοπω θα ολοκληρωθει σε 2 μηνες απο σημερα.απιστευτο?ας μου ερθει κανενας λογαριασμος η να με παρουν τηλ και θα τους φτιαξω τους αλητες για τα καλα.η ταλαιπωρια μου δεν εχει τελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

+