ΑΠΑΝΤΗΣΗ "Δέχομαι διαταγές... "

Κυριε "συναδελφε", πρωτον δεν ειμαι ο συναδελφος που εγραψε το προηγουμενο σχολιο...
αλλα ειμαι και γω ενας συναδελφος ο οποιος... (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_6425.html) τον προηγουμενο μηνα πηρα μισθο 1040 ευρω(τα οποια θα μου πειτε ειναι αρκετα)αλλα αυτο το μηνα θα παρω κοντα στα 800 απο τα οποια θα πρεπει να δωσω αλλα 200 για τον καινουργιο 'εγ'κεφαλικο φορο συν 400 για το ενοικιο συν 200 στη τραπεζα οποτε τι μενει? να σου πω εγω τι μενει ενα τεραστιο ΜΗΔΕΝΙΚΟ.να αναφερω κιολας οτι η γυναικα μου ειναι ανεργη εδω και 1 περιπου χρονο συν ο,τι εχω ενα κοριτσακι 20 μηνων!πως θα ζησουν αυτοι κυριε συναδελφε;μηπως να τους ταιζω διαταγες;
για να μην πολυλογω δεχομαι διαταγες απο ανθρωπους που σεβονται το κρατος και τον ελληνικο λαο,οχι απο λαμογια που σιγα σιγα προσπαθουν να εξευτελισουν την Ελλαδα και πολυ περισσοτερο τους ΗΡΩΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!αυτα τα λαμογια εγω δεν τα σεβομαι και ουτε θα δεχτω διαταγες απο αυτους, θα δεις οτι σε λιγο καιρο θα τρεχουν να γλυτωσουν οχι μονο απο τον ελληνικο λαο αλλα και απο τις ενοπλες δυναμεις οι οποιες καποτε θα σταματησουν να κανουν τους γορριλες της κυβερνησης και θα τρεχουν και δεν θα φτανουν!
Mε πληρη αγανακτηση ενας ακομα συναδελφος!



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+