Τα αρπακτικά του Υπουργείου Οικονομικών και το παράξενο σαμποτάζ των τεμπέλιδες του Γενικού Λογιστηρίου...

Από ένα σημείο και μετά, πρέπει να γίνουμε όλοι αναρχικοί, ανεξάρτητα ηλικίας, για το μέλλον των παιδιών μας.. Ακούστε το και δεν είμαι ό μόνος : Πήρα σύνταξη λόγω ορίου ηλικίας τον Σεμπτέμβριο του 2010. Οι τεμπέλιδες του Γενικου Λογιστηρίου, - ένα μίγμα τεμπέλιδων δημοσίων υπαλλήλων αλλά και στο πλαίσιο ενός σαμποτάζ που κάνουν γιατί τούς κόβεται ο ..διπλός περίπου μισθός, μεταφέρουν τον φακελλό μου από γραφείο σε γραφείο ανα ..δίμηνο, - κι αυτό συμβαίνει και με αρκετούς παλαιούς συναδέλφους μου όπως μαθαίνω... " Σε κανα χρόνο θα έχει βγεί η σύνταξή σου.." ή μόνιμη απαντησή τους...
Και από την άλλη μεριά, τα αρπακτικά του Υπουργείου Οικονομικών, Βενιζέλος και Παπακωνσταντίνου, απαιτούν να πληρώσω τούς φόρους των περασμένων ετών... " ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων" με τόκο 12% τον χρόνο, αλλά την τοκογλυφία την έχουν μόνον για την επιχείρηση που λέγεται Κράτος, ενώ Οταν, ΟΤΑΝ πάρω την συνταξή μου, φυσικά δεν θα μου δώσουν και τον νόμιμο τόκο !
Ρε παιδιά, μήπως πρέπει να κάψουμε πραγματικά την βουλή πρίν να είναι αργά ;
Μήπως πρέπει κι εμείς να κάνουμε ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ; Μόνον έτσι θα φύγουν σε ένα 24ωρο...

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+