Έλεος με το e-shop.gr

Παρείγγειλα την πέμπτη που μας πέρασε (16/3) μια οθόνη που στο site έγραφε πως θα είναι διαθέσιμη σε 2-3 εργάσιμες και το ίδιο μου είπε και ο υπάλληλος που μίλησα στο τηλέφωνο (πως θα την έχω δευτέρα-τρίτη)...
Του είπα ότι την καίγομαι γιατί μου χάλασε του σταθερού και δουλεύω στο λαπτοπ μου και μου είπε να μην ανησυχώ κ' ότι το αργότερο την τρίτη θα την έχω στα χέρια μου.

Σήμερα (τετάρτη), κ' αφού δε με ενημέρωσε κανένας, πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω σε ποιο σημείο βρίσκεται η παραγγελία μου κ' μου απάντησαν ότι "και καλά" τους έχει καθυστερήσει ο προμηθευτής και δεν τις έχουν παραλάβει ακόμα..

Δεν έπρεπε να με είχαν ενημερώσει να μην περιμένω σαν ηλίθιος από αυτούς να μου τη φέρουν;;
Αλλά όχι, οι κύριοι φοβόντουσαν μήπως πάω σε άλλο κατάστημα (multirama, plaisio, kotsovolos, που την έχουν άμεσα διαθέσιμη) και την πάρω από εκεί, ακυρώνοντας την παραγγελία τους..

Καταλάβατε τι κάνουν;;
Διαφημίζουν χαμηλότερη τιμή στο προϊόν κ' αν τους το δώσει ο προμηθευτής, το πουλάνε, αλλιώς το προϊόν είναι απλά ΚΡΑΧΤΗΣ..

Συγχαρητήρια e-shop.gr, έχασες πελάτη 5 ετών που έχει αγορασει από εσένα 2 υπολογιστές, 3 κινητά κ' πολλά άλλα κ' ετοιμαζόταν σήμερα να σου παραγγείλει και άλλη μια τσαντούλα laptop.

Αναγνώστης

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+