Απάντηση στο Άρθρο: Άρνηση Έκδοσης άδειας γάμου

Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενα σας οταν ενα ζευγάρι στο ξεκίνημα της κοινής τους ζωής κάνει ενα πολιτικό γάμο...για να μπορέσει να παρει κάποιο δάνειο για να φτιάξει το σπίτι του, για να μπορέσει να παρει το οικογενειακο επιδομα στο μισθο του και να αυξησει το εισοδημα του αυτους τους δυσκολους καιρους και εν τελει να να προετοιμαστει για τον πραγματικο του (θρησκευτικο) γαμο ειναι αμαρτωλοι και πρεπει να τους καψουμνε στην πυρα!κι αν ειναι ε! Τσι οπως τα λετε για ποιο λογο απο την στιγμη που εγω και η γυναικα μου ειμαστε παντρεμενοι με πολιτικο η εκκλησια δεχεται να παντρεψει;εαν οντως καταστρατηγουνται οι ηθικοι κανονες της εκκλησιας δεν επρεπε κανονικα να μας παντρεψουν!εχουμε καταντησει την εκκλησια να ασχολειται με τυπολατρικα θεματα.μιλησα σχετικα με αυτο το θεμα με εναν αξιοσεβαστο ιερεα ο οποιος μου ειπε οτι αυτες οι πρακτικες το μονο που κανουν ειναι να διωχνουν τον κοσμο απο την εκκλησια και να βαζουν εμποδια σε νεους ανθρωπους!ξερεται ποια ηταν η φραση του: θα σας παντρεψω εγω παιδια μου και οποιος θελει ας ερθει να μου ζητησει τον λογο για να παρει και την κατταλληλη απαντηση!
Οσο τον αναγνωστη που λεει θα επρεπε να ντρεπομαι του απαντω πως οχι, ουτε ντρεπομαι ουτε θα επρεπε.δεν ειναι περισσοτερο χριστιανος απο μενα ουτε εχει παει στην εκκλησια περισσοτερες φορες απο εμενα ουτε ακολουθει τους κανονες της θρησκειας μας περισσοτερο απο εμενα.σταματηστε να γραφετε μπουρδες και βουτηξτε πρωτα την γλωσσα στο μυαλο σας ηθικολογοι της πλακας

Αναγνώστης

--------------

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+