Δεν πάει άλλο η κατάσταση με τις εισπρακτικές εταιρίες

Είμαι και εγώ ( δυστυχώς ) , ένας από τους χιλιάδες για να μην πω εκατομμύρια ενοίκους αυτής της καημένης της Ελλαδίτσας...
, που πριν από κάποια χρόνια χρειάστηκε να πάρω κάποια δάνεια , προκειμένου να ανταπεξέλθω σε διάφορες οικονομικές υποχρεώσεις σε τρίτους .
Δυστυχώς , έχω πέσει θύμα και αυτών των περιβόητων τηλεφωνικών εταιρειών , οι οποίες σκοπό τους έχουν την ενημέρωση του πελάτη της τράπεζας για τυχόν καθυστέρηση στην δόση του δανείου .
Αυτοί που μας τηλεφωνούν είναι μεροκαματιάρηδες του Θεού , οι οποίοι δουλειά τους είναι να μας παίρνουν τηλέφωνο ( αδιαφορώντας για το τι ώρα είναι , αν είμαι σε θέση να μιλήσω ) και πολλές φορές με αναιδέστατο τρόπο να μας εκβιάζουν λέγοντάς μας ότι από δώ και πέρα το λόγο έχει η τράπεζα και κάτι τέτοιες παπαριές ( με το συμπάθιο κιόλας ) γιατί τέτοιες εντολές έχουν λάβει από τους υπευθύνους των εν λόγω εταιρειών εκβιασμού ( τσι λέω εγώ ) .
Εμείς σαν καταναλωτές , που μπορούμε να απευθυνθούμε για το συγκεκριμένο ζήτημα ;
Ποιός μπορεί να μας " ανοίξει " τα μάτια ;
Με ακούει κανειειειειειειειειειειειειειειειειειεις ;

http://kalamakizakynthos.blogspot.com/2011/04/blog-post_02.html

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+