Σίγουρος ο Μπέος

Την σιγουριά για την αθωότητά του εξέφρασε για μια ακόμα φορά ο Αχιλλέας Μπέος τονίζοντας ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν κυρώσεις σε βάρος του. Παράλληλα, αναφέρθηκε στους Πατέρα και Μαρινάκη.

Αναλυτικά τα κυριότερα αποσπάσματα της συνέντευξης του στην «ΕΞΕΔΡΑ»

Για το πώς αντιμετωπίζει το θέμα των κασετών: «Τη στιγμή που είναι αποδεδειγμένα μονταρισμένο και συρραφή τι να πούμε; Δημιουργούμε ένα προϊόν παράνομο, φτιαγμένο όπως το θέλουμε και μπορούμε μέσα από αυτό το αντικείμενο, από αυτό το προϊόν, να κατηγορήσουμε ή να σπιλώσουμε μια προσωπικότητα ή έναν άνθρωπο. Θεωρώ ότι είναι ανέντιμο και λάθος. Προσωπικά, και επειδή είμαι δυνατός, το αντιμετωπίζω με χιούμορ. Κάποιος άλλος στη θέση μου μπορεί να το έπαιρνε αλλιώς και να είχε πρόβλημα ακόμη και σε θέμα υγείας. Εγώ, επειδή είμαι σίγουρος τόσο για τον εαυτό μου όσο και για το περιεχόμενο των κασετών, αντιμετωπίζω ως αστεία την όλη υπόθεση».

Για το αν του επιβληθούν κυρώσεις: «Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Κυρώσεις πειθαρχικές σε αθλητικό επίπεδο θα έχει ο κ. Κούγιας, γιατί είναι υποχρεωμένος να αποδείξει όλα αυτά τα δυσφημιστικά, ανυπόστατα και συκοφαντικά που έχει πει κατά καιρούς με δόλιο τρόπο και για προσωπικά οφέλη. Από εκεί και πέρα θα είναι χαρά μου αυτά που έχει πει να τα αποδείξει και να αποδοθούν ευθύνες στον κάθε εμπλεκόμενο».

Για τις κατηγορίες ότι εκβιάζει τους Πατέρα και Μαρινάκη, έχοντας ως ασπίδα τις διακοπές που έκανε μαζί τους στη Μύκονο: «Αυτοί κάνανε διακοπές μαζί μου. Δεν έκανα εγώ μαζί τους, ούτε τους χρησιμοποιώ. Ούτε με ενδιαφέρει να κάνω παρέα με τον Μαρινάκη και τον Πατέρα. Δεν είμαι στον χώρο τους. Άρα μπορείτε να καταλάβετε ποιος κάνει παρέα με ποιον…»

Για την αδειοδότηση των ελληνικών ομάδων: «Αν έχει τη διάθεση η ΕΠΟ κάποτε να δώσει ένα τέλος σε αυτό, ας το κάνει. Γιατί αν περιμένετε από τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού να τραβήξει αυτή τη γραμμή, ξεχάστε το. Προσωπική μου άποψη είναι πως η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού έχει δημιουργηθεί για να εξυπηρετεί τους ψηφοφόρους του εκάστοτε αρμόδιου υπουργού, του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού και των περιφερειών τους. Μην ξεχνάτε τι είχε γίνει παλιά με τον κ. Βενιζέλο και τους ίδιους ευνοούμενους, που είχαν καταγγείλει περιστατικά».

Για το αν δέχτηκε απειλές όπως οι άλλοι εμπλεκόμενοι στην υπόθεση των κασετών: «Ποιος να τους απειλήσει και γιατί; Απλά το κάνουν για λόγους εντυπώσεων. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει εμπλεκόμενος, σε μια ιστορία που δεν έχει αρχή και τέλος και δεν πρόκειται να οδηγήσει πουθενά».

Για τον Πιλάβιο: «Σίγουρα δεν είναι ο παράγοντας που έχει σχέσεις και συναλλαγές με παράγοντες και ιδιοκτήτες ομάδων. Ήρθε στη μεταβατική περίοδο μετά την ανυποληψία και την παντοδυναμία της εποχής Γκαγκάτση. Χρειάζεται χρόνο, είναι νέος. Πρέπει να έχουμε υπομονή για να δούμε το έργο του».

Για τη διαιτησία: «Πιστεύω ότι την τελευταία διετία η διαιτησία έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό, αλλά είμαι σε θέση να ξεχωρίζω το λάθος από τη σκοπιμότητα. Πιστεύω ότι τα λάθη θα συνεχίσουν να γίνονται, όπως ανά τον κόσμο, αλλά γνωρίζω κιόλας ότι υπάρχουν διαιτησίες που τα λάθη τα κάνουν εσκεμμένα. Είτε για να βοηθήσουν ένα φίλο, είτε γιατί κάποιος τους τηλεφώνησε».

Για την πώληση του Βόλου: «Ολοκληρώνεται ένας κύκλος επαφών, ίσως την Παρασκευή (σ.σ. σήμερα, προβώ σε ανακοινώσεις».
http://www.gazzetta.gr/

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+