Δάκρυσε στο «αντίο» ο Κόκε!

Ο Σέρχιο Κόκε... λύγισε στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου του στον Άρη, δακρύζοντας. Μετά από πέντε χρόνια παρουσίας στο «Κλεάνθης Βικελίδης» ο αρχηγός της ομάδας της Θεσσαλονίκης αποχωρεί προκειμένου να συνεχίσει την καριέρα του στο αμερικανικό πρωτάθλημα!

Εμφανώς συγκινημένος παρουσιάστηκε ο Σέρχιο Κόκε στην συνέντευξη Τύπου που έδωσε για την αποχώρησή του από τον Άρη. «Αρχικά θα προσπαθήσω να αντλήσω δύναμη για να μιλήσω αν και είναι δύσκολο. Πίστευα ότι θα άντεχα και δεν θα έπεφτα τόσο ψυχολογικά. Είναι ξεκάθαρο ότι είχα βαθιά συναισθήματα και δεν είναι ψεύτικα. Ξεκινάω ευχαριστώντας όλο τον κόσμο. Η ομάδα με έχει βοηθήσει να εξελιχθώ ως άνθρωπος και μετά ως παίκτης.

Ο Άρης είναι μία ομάδα που σε κάνει να νιώθεις βαθιά συναισθήματα. Δυστυχώς όμως στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο είναι έτσι τα πράγματα. Προέκυψε αυτή η πρόταση από το εξωτερικό που θα βοηθήσει και την οικογένειά μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που γνωρίζω οτι έχει δώσει τα πάντα.

Πάντα αγωνιζόμουν γι' αυτούς. Ελάχιστα παιχνίδια έχω χάσει όλη τη χρονιά παρά το γεγονός ότι πολλές φορές μου το είχαν απαγορεύσει οι γιατροί. Θέλω να φύγω με ψηλά το κεφάλι και από την μπροστά πόρτα. Θέλω να ξεκαθαρίσω την θέση μου και για αυτό γίνεται αυτή η συνέντευξη. Για λόγους υγείας δεν μπόρεσα να αγωνιστώ στο παιχνίδι με τη Ξάνθη. Ελπίζω με το χέρι στην καρδιά να με καταλάβουν όλοι και εύχομαι μια μέρα να ξαναβρεθώ στα ίδια μέρη».

Τα εύσημα στον κόσμο!

Στο περιθώριο των δηλώσεών του ο Κόκε έσταξε μέλι για τον κόσμο του Άρη. Είπε δε πως εάν θα μπορούσε να πάρει κάτι μαζί του από την ομάδα αυτό θα ήταν οι φίλαθλοί της!

Για το πως πήρε αυτήν την απόφαση είπε: Αρχικά σκέφτηκα την οικογένειά μου. Είμαι εδώ πέντε χρόνια και ήθελα να γνωρίσω και νέες εμπειρίες αν και ξέρω ότι δεν πρόκειται να ξαναβρώ τέτοια αγάπη από φιλάθλους, όπως την βρήκα στον Άρη.

Για το εάν θα μπορούσε να παίξει με την Ξάνθη τόνισε: Όσα νιώθω είναι αλήθινά και φαίνονται. Θα ήθελα να είμαι παρών όχι μόνο για να στηρίξω αλλά και να αγωνιστώ αλλά δυστυχώς πρέπει να είμαι στην Αμερική μέχρι τις 15 Απριλίου.

Θα είμαι νοητά με την ομάδα. Θα προσπαθήσω να μιλήσω και με τους συμπαίκτες μου γιατί δεν πρόλαβα να τους χαιρετήσω. Θέλω να ευχαριστήσω και τον Σάκη Τσιώλη που απέδειξε ότι είναι μεγάλος προπονητής και αληθινός άντρας. Μιλάει μέσα από την καρδιά του και η γνώμη μου είναι ότι εκτός απο καλός προπονητής είναι και καλός άνθρωπος. Χαίρομαι που είναι στην ομάδα».

Για τ' ότι δεν μπόρεσε να πανηγυρίσει έναν τίτλο με τον Άρη σχολίασε: Οι ήττες είναι πάντα δύσκολες ειδικά όταν έρχονται σε τελικό. Το έζησα δύο φορές αυτό.

Παρ' ολ' αυτά εμένα θα μου μείνουν αυτοί οι τελικοί γιατί την στήριξη του κόσμου που είχαμε δεν θα την συνατήσω πουθενά στον κόσμο. Σαν παράδειγμα σας φέρνω και στο τελευταίο ματς που καταφέραμε να ανατρέψουμε το αποτέλεσμα κι όλα αυτά με την βοήθεια του κόσμου.

Για το τι θα έπαιρνε μαζί του επισήμανε: Αν μπορούσα να πάρω κάτι θα έπαιρνα μαζί μου τους οπαδούς μας.

H ανακοίνωση του Άρη

Ο Άρης ανακοίνωσε το βράδυ της Τετάρτης την λύση της συνεργασίας του με τον Σέρχιο Κόκε. Η ανακοίνωση αναφέρει:«Η ΠΑΕ Άρης ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Σέρχιο Κόκε προκειμένου να συνεχίσει την καριέρα του στο MLS.

Η ΠΑΕ Άρης ευχαριστεί τον Σέρχιο Κόκε  για την προσφορά του μέχρι σήμερα και την σημαντική του συμβολή τα τελευταία πέντε χρόνια στην ανοδική πορεία του συλλόγου. Του εύχεται καλή επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του και κάθε προσωπική ευτυχία σε αυτόν και την οικογένειά του».

www.gazzetta.gr

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+