Τραγική εξυπηρέτηση στο σταθμό μετρό στο Μοναστηράκι

Θελω να μοιραστω με ολο τον κοσμο μια εμπειρια μου απο το μετρο στο μοναστηρακι λιγες μερες πριν.
Το προηγουμενο σαββατο στις δυομιση το μεσημερι πηγα να χτυπησω το εισητηριο μου και κολλησε το μηχανημα και δεν μου εβγαζε το εισητηριο. Παω στον ταμια να ρωτησω τι γινεται σε τετοια περιπτωση και μου λεει πως αυτος ειναι του ΗΣΑΠ και μου ειπε να παω στην υπευθυνη σταθμου. Του απανταω πως πηγα και δεν ειναι κανεις μεσα και μου λεει ο ανθρωπος (ευγενεστατος παρεπιμπτοντως) πως κανε λιγο υπομονη και θα ερθει,οπως και εκανα αλλα δεν φανηκε κανεις! Τον ξαναρωταω και μου λεει να κοιταξω μηπως βρω καποιον σεκιουριτι να με βοηθησει. Για να μην πολυλογω μετα απο μιση ωρα αναμονης δεν ηρθε κανεις!!! Εξοργισμενος οπως ημουνα εριξα 2-3 μπουνιες στο μηχανημα αλλα κανεις δεν ενδιαφερθηκε!! Κατεβαινω κατω στα εισητηρια του μετρο και λεω στην κοπελα να μου δωσει το τηλεφωνο καταγγελιων,με ρωταει γιατι,της λεω την ιστορια,πηγε να τα μπαλωσει αλλα δεν την ακουγα καν απο τα νευρα μου, παιρνω τηλεφωνο εξιστορω της τηλεφωνητριας το σκηνικο και με εβαλε στην αναμονη (για να λυσει το μυστηριο) για 9 λεπτα και μετα επεσε η γραμμη η απλα μου το εκλεισε!!! τλπ ξαναπηρα και την εκραξα,αλλα δεν εχει αυτο σημασια(καταγγελια δεν εκανα τελικα). Σημασια εχει πως σε ενα απο τα κεντρικοτερα σημεια της ελλαδας δεν υπηρχε κανεις για να με εξυπηρετησει επι μια ωρα σχεδον!!!! Και δεν ειναι τα χρηματα τοσο οσο το γιατι?? Θα μπορουσα να μπω μεσα στο σταθμο να τα σπασω ολα και να μην με ενοχλησει κανεις!! Ειναι τραγικο,ειναι ανευθυνο,ειναι ανηκουστο και απαραδεκτο αυτο που συμβαινει σε οτιδηποτε σχετιζεται με το δημοσιο (εφοριες,διαφορες υπηρεσιες,νοσοκομεια,σχολεια,οσε,μετρο κλπ)!!! Δεν υπαρχει κρατος πλεον,μας κυβερνα η αδιαφορια και η ατιμωρισια!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+