Παράπονα για καταστήματα PUBLIC

Εκανα μια παραγγελια μεσω της ιστοσελιδας της PUBLIC πριν περιπου εναμιση μηνα.
Με πηρανε τηλεφωνο μια εβδομαδα αργοτερα και...
μου ειπαν πως η παραγγελια μου σε 10 μερες θα ειναι ετοιμη προς παραδοση.
Εχει περασει ηδη εναμιση μηνας και ακομα δεν εχω δει την παραγγελια μου.Και ουτε καποια ενημερωση. Ειπαμε και μεις να ενισχυσουμε ελληνικες επιχειρησεις.
Με παραγγελια απο ιστοσελιδα του εξωτερικου θα μπορουσα στην μιση τιμη να τα ειχα μεσα σε 3-4 μερες. Φτανει πια η κοροιδια. Και εννοειται πως δεν προκειται να ξαναπαραγγειλλω απο την εταιρεια αυτη.
Τελος πια αυτη η νοοτροπια...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

3 σχόλια: Leave Your Comments

  1. Εμενα φτιαχνουν το λαπτοπ μου 1,5 μηνα επισημα, ενω τους ειπα οτι το χρειαζομαι αμεσα για να ολοκληρωσω την διπλωματικη μου, καθως ολα μου τα αρχεια και τα πειραματα ειναι εκει. Μου ειπαν οτι θα ειναι ετοιμο σε 2 μερες, μετα οτι πρεπει να το στειλουν Αθηνα και θα παρει μαξ 15 μερες. Τους ειπα απλα να με ενημερωνουν για καθε βημα για να μπορεσω να οργανωθω. Καλεσα μετα τις 15 μερες και μου ειπαν απο τα κεντρικα οτι έχει τιμολογηθει και θα με καλεσουν την ιδια μερα για το εαν θελω να δεκτω τις επιπλεον χρεωσεις απο την αλλη εταιρια. Μια εβδομαδα μετα ακομα δεν με εχουν παρει ενα τηλεφψνο. Το αστειο ειναι οτι περιμενουν να τους πληρωσω για το σερβις. Ξερεις αν υπαρχει καποια φορμα παραπονων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιδιά και σε μένα τα ειδια πάμε κοντά δύο μήνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τόν Δεκέμβριο του 2018,άγόρασα έναν ύπολογιστή Asus jbnOgrOOw13544c.Στις 16/7/2020,μετά άπό πολλές προσπάθειες και προβληματα,παρουσίασε βλάβη στά bios και επαψε να λειτουργη.Aρ.έπισκευης 000301264783.Ή περιγραφή βλάβης,είναι,ΔΕΝ ΕΚΚΙΝΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ.Άφου δέν όδηγω,λόγω ήλικειας καί παθήσεως των πνευμόνων,δέν μπορω νά χρησιμοποιήσω τά μέσα μαζικής μεταφορας,αγκαζαρω τήν κόρη μου νά μέ πάη μέ τό αύτοκίνητο στήν τεχνική ύπηρεσία στήν Ν.Έρυθραια γιά έπισκευή.Μετά άπό λίγες ήμέρες,τόν παίρνω πίσω,ξανά ταλαιπορώντας τήν κόρη μου άπό τή δουλειά της.στίς 29/7.Στίς 5/10,καινουργια βλάβη.αρ.βλαβης,00301327173.Ξανά,δέν φόρτωνε τά Windows.Ξανά χωρίς ύπολογιστή.Στί 22/10,τόν παίρνω πίσω.Έγινε έπανεγκατάσταση λειτουργικου.Σήμερα πάλι χάλασε καί δέν φορτώνει τά Windows.Μέ την άπαγόρευση,τό κατάστημα είναι κλειστό,άλλά άπό τήν τεχνική ύποστήριξη,αύριο θά έρθουν άπό τήν Ασους νά τόν πάρουν.Ξανά χωρίς ύπολογιστή.Ξανά ταλαιπωρία.Ό ύπολογιστής αύτός,είναι έλατωματικός καί θά πρέπει νά μου δώσετε έναν γερο,της ιδιας αξιας.Δέν έπιτρέπεται νά μέ ταλαιπωρειτε κατ αυτον τον τροπο.Δέν μπορω κάθε λίγο καί λιγάκι νά κάνω αύτήν τή δουλειά.Δέν έχω κανένα παράπονο άπο τήν τεχνική ύποστήριξη της Ν.Ερυθραιας.Εχω απο το μαγαζι που με ταλαιπωρει.Ψωνιζα παντοτε υπολογιστες απο το Πλαισιο,χωρις ποτε να εχω προβλημα.Εκανα το λαθος να ψωνισω απο σας καί νά τά αποτελέσματα.Ειναι ντροπη να πουλατε τετοια προιοντα.Η ταλαιπωρια μου δεν εχει τελος.Τωρα χρησιμοποιω τον υπολογιστη της κορης μου,την οποιαν κατεστρεψα με το να την συμβουλεψω να παρη Ασους που ειναι για πεταμα απο εσας.Λυπαμαι πολυ,εγω ο αντρας μου και τα 3 παιδια μου,υπολογιστες δεν θα ξανααγορασουμε απο εσας.Ευχαριστω για το χρονο σας.Αννα Κορωναιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

+