Αφού στεναχωριέται τόσο πολύ ο Παπαδήμος....

1 Να μην παίρνει ούτε ευρώ από το Δημόσιο από όποια δήποτε πηγή, εφ όσον έχει να ζήσει από δικά του εισοδήματα.

2 Kυβέρνηση το πολύ καμιά 10αριά υπουργούς.
3 Υπουργοί και βουλευτές το πολύ μέχρι 2,000 ευρώ μισθό και να κυκλοφορούν με δικό τους αυτοκίνητο όταν λένε ότι εμένα μου φτάνουν 700 ευρώ αυτοί θα αποταμιέυουν κιόλας.
4 Τότε θα πιστέψω ότι στεναχωριέται και νοιάζεται για την Ελλάδα και θα δεχθώ να μου πάρει ακόμη μία σύνταξη κι ας μην μου φτάνουν ...θα φάω λιγώτερο αλλά θα ζήσω.

΄Οταν μου κόβετε τη σύνταξη που είναι 9000 ευρώ το χρόνο δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι εσείς πρέπει
να παίρνεται 9000 ευρώ το μήνα μετρητά κι άλλα τόσα από διάφορες παροχές?
Τόσο μεγάλο στομάχι έχεται πια εσείς.

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+