Καταγγελία κατά του ΚΤΕΛ Βόλου

Είμαι πολίτης του Βόλου και κάθε Σαββατοκύριακο χρησιμοποιώ τα Κτελ Βόλου για ταξίδι Αθήνα-Βόλος και επιστροφή.
Έχω χρησιμοποιήσει πολλά Κτελ στην Ελλάδα , το Κτελ Βόλου είναι το μοναδικό ΚΤΕΛ που κατά το ταξίδι του είτε για Αθήνα είτε για Θεσσαλονίκη πραγματοποιεί στάσεις οπού ζητήσει ο επιβάτης.
Ταξίδι (Αθήνα βόλος) 3:45 ωρών το κάνει 4:20 τυχαίο;
Αφήνει κόσμο σε κόμβους , σε διόδια , σε μαγαζιά , σε βουνά , σε στροφές σε εισόδους πόλεων και όπου ο καθένας φανταστεί. Καταλαβαίνω ότι πρέπει να εξυπηρετούμε τους επιβάτες αλλά κάπου πρέπει να υπάρξει ένα όριο , να ξεκαθαρίσουν αν το ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ είναι ΑΣΤΙΚΟ ή ΥΠΕΡ-ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ή στη τελική αν τα λεωφορεία τους παίζουν το ρόλο τον ταξί 45 ατόμων.
Τόσα χρόνια που γίνεται αυτό δεν σκέφτηκα ποτέ να το στείλω , αλλά θα σας περιγράψω ένα περιστατικό που έζησα χθες και με αφορμή αυτό σήμερα σας έστειλα την επιστολή μου.
Ήμουν επιβάτης χθες για Βόλο – Αθήνα με τον 1:30 πμ και άφιξη 5:00 στην Αθήνα (είναι το βραδινό και δε κάνει στάση ). Φτάνοντας στα ΚΤΕΛ στη Αθήνα και κατεβαίνοντας πρώτος διαπίστωσα ότι δεν υπήρχαν οι 3 αποσκευές μου. εκ των οποίων η μια αποσκευή περιείχε ρουχισμό και η άλλη αποσκευή ηλεκτρονικό εξοπλισμό αξίας 4000 ευρώ και προσωπικά κρίσιμα εταιρικά έγγραφα. Άπλα έπαθα ένα σοκ, ο οδηγός του πούλμαν πιο ψύχραιμος θυμήθηκε ότι στην εθνική οδό στο άγιο στέφανο άφησε 4 επιβάτες από ένα γκρουπ οι οποίοι πιθανόν θα μου τα επιστρέψουν όταν διαπιστώσουν ότι έγινε λάθος.
Αντάλλαξα τηλέφωνα με τον οδηγό και έφυγα για το σπίτι μου οπού τα κλειδιά του σπιτιού μου και τα κλειδιά του αυτοκίνητου μου που είχα παρκαρισμένο στα κτελ ήταν μέσα στις αποσκευές, και πήρα ταξί 17 ευρώ και 50 ευρώ σε κλειδαρά να ανοίξω το σπίτι.
Αφού έφτασα στο σπίτι και προσπαθούσα να ηρεμήσω με πηρέ τηλ ο οδηγός να με ενημερώσει πως βρεθήκαν τα πράγματα μου στο αεροδρόμιο πριν το check in για πτήση στην Βραζιλία , και με ενημέρωσε να μεταβώ στα κτελ διότι με στέλνουν με οδηγό τις αποσκευές μου.
Πράγματι επέστρεψα στα κτελ αλλά 17 ευρώ και 7:30 μου φέρε τις αποσκευές ο οδηγός του βαν που μετέφερε το γκρουπ αθλητών στο Αεροδρόμιο.
Τελικά ένα ταξίδι 28 ευρώ μου κόστισε 112 ευρώ.
Γιατί κύριε Κολινδρίνη πρόεδρε του ΚΤΕΛ;
Σε τέτοιες μέρες κρίσης ποιος θα μου τα δώσει εμένα αυτά τα χρήματα; Επειδή εσείς έχετε μετατρέψει το ΚΤΕΛ σε ΑΓΡΟ ΤΑΞΙ;
Τι θέλετε οι επιβάτες του κάθε λεωφορείου σας ; οπότε κάνει στάση στους κόμβους, Στα λαγκάδια; Στα ποτάμια να καταβαίνουνε σε κάθε στάση 45 άτομα να βλέπουν αν έχει γίνει λάθος στις αποσκευές?
Ο οδηγός τι φταίει να τα ακούει? Πρέπει να βγάζει φωτογραφίες τον κάθε επιβάτη με κάθε αποσκευή που καβαλάει? Που να ξέρει ο άνθρωπος τι αποσκευές έχει ο κάθε επιβάτης?
Και πάλι καλά μου τα επέστρεψαν τις αποσκευές μου, αν κάποιος μου τα έκλεβε με αυτό το λάθος που κάνετε με τις στάσεις οπού να είναι , ποιος θα με αποζημίωνε εμένα τη ζημία μου?
Όσον αφορά για τον αντί τουριστικό τύπο του ΚΤΕΛ ΑΘΗΝΩΝ που δε κράτησε ένα τηλέφωνο και ένα όνομα όταν δέχτηκε το τηλέφωνο από το αεροδρόμιο και αδιαφορούσε σε κάθε ερώτηση μου , απλά να τον χαίρεστε….
Επίσης να σας ενημερώσω πως τα αντίστοιχα ΚΤΕΛ Λαρίσης είναι φτηνότερα , δεν κάνει στάσεις , λειτουργούν οι τουαλέτες των λεωφορείων , έχει wi-fi , έχει κοπέλα σερβιτόρα όπου προσφέρει δωρεάν καφέ - χυμό και είναι πιο σύντομο από του Βόλου, παρότι είναι πιο πολλά χιλιόμετρα το ταξίδι.
Μακάρι να πάρω μια απάντηση σας αλλά ειλικρινά δε το περιμένω…

Αναγνώστης



Πηγή

1 σχόλιο: Leave Your Comments

  1. Εγώ διάβασα αυτό το σχόλιο, ψάχνοντας να βρω πόσες ώρες είναι το ταξίδι Βόλος-Αθήνα, διότι τα ΚΤΕΛ σχεδόν σε όλη τη χώρα, δεν ενημερώνουν για την κατά προσέγγιση διάρκεια των διαδρομών τους, με αποτέλεσμα εμείς οι επιβάτες που πρέπει να αλλάξουμε μέσο συγκοινωνίας (πλοιο, λεωφορείο, τραίνο), να τρέχουμε και να μη φτάνουμε προσπαθώντας να ενημερωθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

+