Απάντηση "Δώρο απάτη από το golden sun"

Φιλε ενα τετοιο τηλεφωνημα ελαβα και εγω απο το golden sun travel περσι το καλοκαιρι!! Η αντιμετωπιση ηταν...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/golden-sun.html)

ιδια με αυτην που περιγραφεις και εσυ. Καθε φορα που εκλεινα ημερομηνιες δεν μου εστελναν email επιβεβαιωσης και για την ακριβεια οποτε τηλεφωνουσα η υπευθυνη δεν ηταν ποτε εκει. Για να μην σε κουραζω, εγω το πηρα το ταξιδι τελικα. Μετα απο αρκετους μηνες αναμονη πηγα απο τα γραφεια τους κ εκανα φασαρια, απειλησα ακομα κ οτι θα κινηθω νομικα (ειχα υπογραψει χαρτια γι αυτο το ταξιδι, φανταζομαι υπεγραψες κ εσυ)και τους ρωτησα πως ειναι δυνατον να τους εμπιστευτω για οποιοδηποτε ταξιδι εγω η οποιοσδηποτε γνωστος μου μετα απο τετοια ανωριμη συμπεριφορα! Για να μην πολυλογω μου εκλεισαν εκεινη ακριβως τη στιγμη το ταξιδι και φυσικα και πηγα και περασα και πολυ ωραια. Βεβαια δεν σταματησα να τους κραζω σε οποιον γνωστο ειχα και εχω... Εγω θα σου ελεγα να κινηθεις με τον ιδιο τροπο. Σε τετοιους δυσκολους καιρους δεν ειναι ουτε για να χανουμε "δωρα-ταξιδια" αλλα ουτε και να νομιζει οτι μπορει να μας κοροιδεψει το καθε ταξιδιωτικο γραφειο...

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+