Δεν έχει δημοψήφισμα;; Ε, δώστε το "όχι¨ σας με άλλο τρόπο!

Ειμαι ενας νεος 31 ετων…. ανεργος εδώ και 2 χρονια από τοτε περιπου που ξεσπασε η κριση…. Εχοντας πιασει περιστασιακα δουλεια και εχοντας τυχει επισης θυμα εκμεταλευσης.
Ζω σε ένα σπιτι με νοικι με τον αδερφο μου στα 30 επισης ανεργο εδώ και 2 χρονια. Έναν πατερα με δυο εγκεφαλικα και μια μητερα επισης με προβλημα αναπηριας. Και ευτυχως τον τριτο αδερφο μου να δουλευει σε μια ιδιωτικη εταιρια με το ενδεχομενο της απολυσεως να παιζει αρκετα τους επομενους μηνες… Όλα μας τα χρονια περνουσαμε φτωχικα κανενας από την οικογενεια δεν δουλεψε και δεν εφαγε χρηματα του δημοσιου. Μια οι σπουδες μια τα φανταριλικια μια οι διαφορες αναποδιες της ζωης (υγεια κτλ κτλ) ποτε αυτή η οικογενια δεν καταφερε να σηκωσει κεφαλι…. Όμως κουτσα στραβα τα εβγαζε περα! Σημερα όμως κινδυνευουμε ανα πασα ωρα και στιγμη να βρεθουμε στο χειλος της καταστροφης. Μια συνταξη και ένα εισοδημα είναι αυτά που μπαινουν στο σπιτι και με το ζορι, (πολύ ζορι) μας συντηρουν. Και ξαφνου ερχεται η εκτακτη εισφορα του αδερφου μου γυρω στα 160 ευρω και αλλα 70 ευρω στο πατερα μου…. Και σκεφτομαι ποσο πολύ θα μας λειψουν αυτά τα χρηματα. Όταν κανενα μελος της οικογενειας μου δεν πηγε διακοπες όταν εγω προσωπικα εχω να βγω από το σπιτι κλεισμενος στους 4 τοιχους εδώ 2 μηνες από την απελπισια και την απογοητευση αλλα και την αφραγκια…. Και όπως ακουω τον αδερφο μου αγανακτισμενο από το χαρατσι τα παιρνω στο κεφαλι και του λεω… «Μην πας να τα πληρωσεις!!!! ΜΗΝ ΠΑΣ!!! ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ!!! Να πανε να πνιγουν ετσι όπως τα εκαναν!!! » Εμενα δεν με ρωτησε κανενας αν εδώ και 2 χρονια ηθελα να μη δουλε! υω να μην εχω οραμα στη ζωη μου! Δεν με ρωτησε κανενας αν την ΧΩΡΑ μου την θελω υπο κατοχη!!! Δεν με ρωτησε κανενας αν θελω να φυγω από τον τοπο μου επειδη δεν βρισκω δουλεια εδώ!!! Και όπως δεν ρωτησε κανενας ΕΜΕΝΑ ετσι και δεν ρωτησε ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ που με διαβαζετε τωρα!!! Μας ρωτησαν αν θελουμε να πληρωσουμε κατι που ηδη εχουμε πληρωσει δυο και τρεις φορες;;;;; Μας ρωτησαν;;;;;

ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ;;;;;;;;;; ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!! ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΦΑΓΑ ΕΓΩ!!!!!! ΓΙΑΤΙ δεν θυμαμαι ποτε να ημουν ουτε ΜΕΓΑΛΟ ΕΚΔΟΤΗΣ, ΟΥΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ή ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΦΑΓΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!!! ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ!! ΣΤΑ 700 ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΗΜΟΥΝ!!! ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΡΗΘΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ;;; Θα πανε για επενδυσεις;;; Θα πανε για ανοιγματα θεσεων εργασιας;;; Θα πανε για τους ανεργους;;;; ΟΟΟΟΟΧΧΧΧΧΧΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!! Για τους ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ θα πανε!!! Για αυτό αδερφια σας το λεω από τα βαθη της ψυχης μου!!! ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΕΣΤΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΟΡΟΪΔΟ!!!!! ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ!!!!!! ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ, ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ!!!! Ας τους ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ όπως εκαναν οι ΙΣΛΑΝΔΟΙ!! Και σημερα απαλαγμενοι από τοκογλυφους σιγα σιγα χτιζουν και δημιουργουν ένα κρατος που πολλοι αργοτερα θα ζηλευουν να εχουν!!!! Οσο για το νέο χαρατσι που θα ερθει μεσω ΔΕΗ…. Ένα εχω να πω! Και κει να ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ – ΚΑΝΕΙΣ!!!! Δωστε τα λεφτα του λογαριασμου μεσω ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ!! Ρωτιστε καποιον που γνωριζει τη διαδικασια να πατε να πληρωσετε εκει! Δεν ξερω τι θα σας κοστισει (αν σας ! κοστισει) όμως να ειστε σιγουροι ότι σιγουρα θα γλιτωσετε πολλα περισσοτερα από το να πληρωνατε το χαρατσι τους. Και ένα τελευταιο Ελληνες… ΜΟΝΟΙΑΣΤΕ!!!!!!

Δεν ειναι καιρος για ηλιθιες αντιπαλοτητες μεταξυ δημοσιων υπαλληλων και ιδιωτικων!!! Δεν ειναι μεταξυ ελευθερων επαγγελματιων και αλλων κλαδων!!!!! Ολοι εχουμε ευθηνη για το αν καποιοι φοροδιαφευγουν η οχι!!! Ολοι εχουμε ευθηνη αν καποιος καθεται και τα «ξυνει» και μεις δεν λεμε τιποτα!!! Εχουμε ευθηνη!!! Αλλα τωρα δεν ειναι ωρα για να αποδωσουμε ευθηνες!!!! Ειναι ωρα να ξεβρωμισουμε απο αυτους τους πολιτικαντιδες και αργοτερα δουμε τι μας εφτασε ως εδω και να καταλογισουμε τις αναλογες ευθηνες!!! Αλλα το σημαντικοτερο ειναι να μην ξανακανουμε τα ιδια λαθη σαν αυτα που μας οδηγησαν στο σημερα!!!! Να μην φτασουμε σε εμφυλιο και πλακωθουμε μεταξυ αφηνοντας αυτους να γλεντανε με τα λεφτα που καταχραστηκαν!!!!!

Υ.γ. Δεν πληρωνω κυριοι και καλω και εσας να μην πληρωσετε…. Γιατι πολυ απλα «δεν τα φαγαμε μαζι «κυριοι» πολιτικοι!!!!!!! »

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+