«Οικολογικά» ψέματα και αυθαίρετες ταυτοπροσωπίες... Ντροπή!

Εγωισμός και αλαζονεία! Οι «οικολόγοι» της Β. Χαλκιδικής έχουν ξεπεράσει κάθε όριο! Όποιος έχει αντίθετη με τη δική τους άποψη, όποιος είναι υπέρ της παραγωγής, της ανάπτυξης και της μεταλλευτικής...
δραστηριότητας είναι κατ’ αυτούς αδιάφορος για το Περιβάλλον και βεβαίως, σίγουρα πληρώνεται από την ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ Α.Ε.

Μήνες τώρα γράφω κείμενα σε διάφορα blogs, υπογράφοντας ως «Αναγνώστρια» και διατηρώντας την ανωνυμία μου. Γιατί γράφω ανώνυμα; Μα γιατί, διαβάζοντας τα σχόλια των «οικολόγων» στα κείμενά μου, έχει «φοβηθεί το μάτι μου» τις αντιδράσεις τους, αφού συνήθως βρίζουν και χυδαιολογούν! Βεβαίως, σε περιπτώσεις ήπιων σχολίων και ευγενών συγγραφέων έχω εκφράσει τη διάθεσή μου για κατ’ ιδίαν συζήτηση, με ανταλλαγή των ηλεκτρονικών μας διευθύνσεων, μέσω των blogs (με αμοιβαία εξουσιοδότηση), χωρίς όμως να υπάρξει ανταπόκριση από μέρους τους. Στις υπόλοιπες χυδαίες περιπτώσεις δεν μπορώ να διακινδυνεύσω την ηρεμία της οικογένειάς μου, ούτε να την βάλω σε περιπέτειες τηλεφωνικών ή άλλων ενοχλήσεων, που πολύ φοβάμαι ότι θα υπάρξουν.

Έχω εξ αρχής και κατ’ επανάληψη δηλώσει ευθαρσώς και με ειλικρίνεια, ότι η σχέση μου με την προαναφερθείσα εταιρία περιορίζεται στην αίτηση πρόσληψης που έχω καταθέσει, μαζί βέβαια με εκατοντάδες άλλους ενδιαφερόμενους και έχω δεχτεί χλευαστικά σχόλια ακόμη και για την απευκταία και επάρατη ιδιότητα της άνεργης.

Έχουν αμφισβητήσει το φύλο μου, τις σπουδές μου, τις προθέσεις μου, έχουν χλευάσει το ενδιαφέρον μου για το Περιβάλλον, που βεβαίως κατά την άποψή μου πρέπει να μεταφράζεται σε αυστηρούς ελέγχους μετά την αδειοδότηση των παραγωγικών διαδικασιών και ποτέ σε εκ προοιμίου άκριτη και στείρα άρνηση των πάντων, σε καμία δε περίπτωση σε καχυποψία συλλήβδην απέναντι σε κάθε επιχειρηματία.

Έλεος! Φτάνει! Προχθές διάβασα ότι θεωρούν συγγραφέα των κειμένων μου κάποιον υπάλληλο της εταιρίας, ονόματι Γ. (ναι, τον αναφέρουν ονομαστικά), στον οποίο αποδίδουν τη συγγραφή και άλλων κειμένων, που υπογράφουν άλλοι αναγνώστες, με ψευδώνυμα φυσικά, φαντάζομαι για τους ίδιους με μένα λόγους.

Ε! ΟΧΙ! Τα κείμενά μου δεν τα γράφει κανένας υπάλληλος της εταιρίας, τα γράφω ΕΓΩ!! ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΩ, πάντως όχι ο προαναφερθείς κύριος, ο οποίος δεν ξέρω αν εμπλέκεται στη συγγραφή άλλων κειμένων που του καταλογίζουν, φαντάζομαι πως όχι, αν κρίνω από τη δική μου περίπτωση (συμβαίνει να έχουν και άλλοι άποψη υπέρ της ανάπτυξης), αλλά δεν μ’ ενδιαφέρει κιόλας. Αυτό που μ’ ενδιαφέρει είναι να μην αποδίδονται τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΕΙΜΕΝΑ, σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+