Δεν αντέχω άλλο!

Έλεος δεν αντεχω πια. Μας εχουνε ξετινάξει! Είμαι 24 χρονών και δουλεύω απο τα 16 μου. Οι γονείς μου είναι... άνεργοι και δεν υπαρχει πουθενα δουλεια (ποιος θα τους παρει στα 50 να δουλεψουνε). Παίρνω ενα μισθο 800€ και ο αδερφος μου 700€ και σε ενα μηνα θα ειναι ανεργος αφου ειναι με 6μηνη εργασια. Πληρώνουμε ενοικιο 400€ + τα κοινόχρηστα, ήμαστε 4 άτομα και περνάμε με 1100€. Τον επομενο μηνα που θα μείνει άνεργος ο αδερφός μου θα περνάμε τον μήνα με οτι περισσεύει από τον δικο μου μισθο. Εχθες μου ηρθε να πληρωσω τον φορο αλληλεγγυης. Ας μου πει καποιος πως να τα βγαλω περα. Καθε μερα βλεπω τους γονεις μου να ειναι χαλια και δεν αντεχω. Η μονη μου χαρα πλεον ειναι η τηλεοραση αφου για να βγω εξω δεν υπαρχει μια. Γιατι να πληρωσω εγω τις βιλες που μενουν οι βουλευτες μας; Γιατι να πληρωσω την προικα των παιδιων των εγγονων τους των δισεγγονων τους; Έχουνε φαει τοσα πολλα που τους φτανουν για 200 χρονια. Τι σας εχω κανει? Η μονη μου περιουσια ειναι ενα παπακι. Ελατε παρτε το και αυτο...Κυριοι βουλευτες ειχα καποτε και εγω ονειρα. Π.χ να κάνω οικογενεια. Είναι πλεον απιαστο όνειρο. Δεν ντρεπεστε με αυτα που εχετε κανει? Πεθαινετε ενα ολοκληρο λαο για τα πετρελαια και οτι αλλο συμφερον σας… ντροπη σας...

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+