Επίθεση ΜΑΤ σε μεταλεργάτες της ζώνης Περάματος έξω από τα γραφεία του ΟΛΠ

Ειμαι μεταλεργατης στο Περαμα εδω και 22 χρονια.Ενας κλαδος που μαστιζεται απο την κριση,εδω και 2 χρονια με ποσοστο ανεργιας πανω απο 95%.Εχθες ειχαμε πορεια στο κεντρο του Πειραια και καταληξαμε στα γραφεια του ΟΛΠ με σκοπο να συναντηθουμε με τον Ανωμεριτη (καλα καταλαβαται δεν τον λεω ''κυριο'' γιατι μονο ''κυριος'' δεν ειναι)για να δουμε τι εγινε με τις δεσμευσεις που ειχε παρει μεσα στο ιδιο του το γραφειο πριν 3 μηνες για το προβλημα της Ζωνης.Μεχρι εδω ολα ωραια και καλα. Με το που φτασαμε στην εισοδο του ΟΛΠ ειχανε κλεισει τον χωρο διμοιριες των ΜΑΤ πραγμα που γινοτανε για πρωτη φορα.Μεχρι ''χτες'' φταναμε μεχρι το γραφειο του και μιλαγαμε χωρις να ''ανοιξει ρουθουνι''.Και τωρα αρχιζουν τα ''ωραια''.Μολις αρχιζει το ''πανηγυρι με τα ΜΑΤ δεν μπορειτα να φανταστηται το τι χημικο και ξυλο μας ερειξαν.Βαραγανε στο ''ψαχνο'' στα κεφαλια,και οπου αλλου μπορουσαν με τετοια λυσσα οχι απλως για να μας εμποδισουν να μπουμε μεσα αλλα λες και ειμαστε τιποτα εγληματιες και μασ ειχαν στριμωξει! καπου.Μεχρι εμενα προσωπικα που πηγα να παρω εναν πεσμενο συναδελφο μου μου ριξανε απο το ενα μετρο με ενα υγρο σαν ζελ που τα ειδα ρε μαγκες ολα.Μεχρι τωρα που μιλαμε με τσουζει ολο μου το κορμι και το προσωπο μου.Που πηγα να παρω εναν εργατη,εναν τεχνιτη,που ακομα και κατω που τον ειχαν τον κοπαναγανε σαν σκυλι.Οχι , εσεις δεν εχετε καμια σχεση με ''πεεριπολικα'' ''ζηταδες'' η ΔΙΑΣ. Εισαστε χωρις ιχνος ανθρωπιάς και ανανδροι. Ντροπή σας!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+