Απαράδεκτοι στο Ι.Κ.Α

Την πέμπτη 10/03/2011 με έστειλε ο Γυναικολόγος μου να πάω να δώσω αίμα για τεστ κυήσεως.

Πήγα λοιπόν στα επείγον ραντεβού στο ΙΚΑ του Νέου Κόσμου και μου είπανε οτι τα αποτελέσματα μπορώ να τα παραλάβω την την επόμενη (Παρασκευή) στις 15:00 η ωρα απο το ΙΚΑ στην Πλατεία Θεάτρου όπως και έκανα γιατί είναι επείγον η εξέταση και δεν μπορώ να περιμένω μέχρι να φτάσουν στο γιατρό μου
Βεβαία εκει στην Πλατεία Θεάτρου δεν υπήρχε κάνεις στις 15:00 η ωρα και ακομα και σήμερα απάντηση δεν εχω πάρει και στο ΙΚΑ του Ν.Κοσμου μου είπαν απλα οτι μάλλον εχουν αλλάξει την ωρα και εμεις δεν έχουμε ενημερωθεί
Επειδή τα υποκαταστήματα δεν μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους, εμεις πρέπει να ταλαιπωρούμαστε και να μην βγάζουμε άκρη, με αντίκτυπο τώρα σε εμενα που πρεπει να ξανα προγραμματίσω ολες τις άλλες εξετάσεις μου που ενας Θεός ξερει ποτε θα γίνει αυτό.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+