Τσίπα και μπέσα στις μέρες μας

Σημερα 10 απριλίου στις 17:55 στο Κάτω Χαλάνδρι ένα JEEP χρώματος σκούρο πράσινο κυπαρισσί , έκανε όπισθεν στη γωνία Περικλέους και Χίου και χτύπησε στην δεξιά πόρτα ένα παρκαρισμένο yaris ασημί χρώματος.
Ο "κύριος" κάνοντας κανονικότατα την πάπια σηκώθηκε να φύγει…εγώ με το δικό μου αμάξι έχοντας δει ακριβώς τι έχει συμβεί του κόρναρα και σταμάτησε μετά από 20-30 μέτρα. Ισχυρίστηκε ότι δεν είδε και δεν άκουσε τι έγινε. Επίσης με ρώτησε γιατί με νοιάζει και αν χτύπησε το δικό μου αμάξι, υπονοώντας ότι ‘’τι ανακατεύεσαι αφού δεν είναι δικια σου η ζημιά?’’. Προκλητικά αμέσως μετά πήγε στον πίσω προφυλακτήρα του αυτοκινήτου του και κοιτώντας τον μου λεει’’δεν καταλαβαίνω τι λες..δεν βλέπω καμιά ζημιά…’’ ο προφυλακτήρας του σημειωτέον δεν ήταν στο χρώμα του αμαξώματος αλλά μαύρος από σκληρό πλαστικό.

Υπάρχει ‘’λεβέντη΄΄ μια λέξη στο ελληνικό λεξιλόγιο που λέγεται τσίπα και φιλότιμο. Θα έπρεπε σήμερα να παραδίδεις μαθήματα αξιοπρέπειας και λεβεντιάς, αφήνοντας τα στοιχεία σου στην γυναίκα της οποίας το αμάξι χτύπησες, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου και αξιοπρεπώς και με ψηλά το κεφάλι να αποχωρήσεις από το συμβάν. Αλλά προτίμησες την εύκολη λύση να την κοπανήσεις και άσε τον άλλο να πληρώνει τη ζημία, η οποία το λιγότερο είναι 500-600 €. Δεν προέβλεψες βέβαια να σε σταματήσει ένας 25 χρόνια μικρότερος σου και να σου ζητάει ‘’λογαριασμό’’…

Και ξέρεις ανθρωπάριο γιατί σε σταμάτησα? Γιατί εγώ φοράω παντελόνια και έχω λόγο ύπαρξης και λόγο μπέσας και τιμής. ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ! ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ! ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΦΥΓΗ, Η ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ ΣΟΥ.
Αν στις λαμαρίνες την κοπανάς, τότε τι θα έκανες αν χτυπούσες άνθρωπο? Θα έμενες….?

Η κυρία που επικοινώνησε μαζί μου στο κινητό να μείνει ήσυχη ότι θα παραστώ ως μάρτυρας στο δικαστήριο αν κληθώ. Εννοείται ότι τα στοιχεία του ‘’κυρίου’’ είναι ήδη στη διάθεση της ιδιοκτήτριας του yaris.

Τέλος να ευχαριστήσω και το άλλο το παλικάρι που σταμάτησε επί της Περικλέους και έγραψε τα στοιχεία του ‘’ κυρίου’’ σε ένα χαρτί. ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΝΟΙΑΖΕ!

Με εκτίμηση Μπ. Κώστας

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+