Δεν φτάνει που μας χρεωστάνε, θα μας πνίξουν και τα χρέη....

Ειμαι 30 ετων, ελευθερος επαγγελματιας(καταστημα ανταλλακτικων), συνεταιρος με τον αδερφο μου.... Ειμαστε τυπικοτατοι στις υποχρεωσεις μας, πληρωνουμε ολους τους προμηθευτες, πληρωνουμε ΦΠΑ, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, μισθους υπαλληλων....

Στα δυο χρονια λειτουργιας, εχουμε φαει τρια φεσια. Ενα απο ιδιωτη(11000 ευρω), και δυο απο δημοσιο(ενας δημος και μια ΔΕΣΕ, 67000 ευρω) Το αστειο ειναι οτι πηρα και δανειο ωστε να αγορασω τα μηχανηματα και να τα προμηθευσω στο δημοσιο.

Και ρωτω:

Γιατι δυο χρονια μετα να περιμενω τα λεφτα μου?
Γιατι να εχω πληρωσει το φπα εδω και δυο χρονια?
Γιατι να παιρνω στους οφειλετες του δημοσιου και να μου απαντανε χαζογελωντας?
Γιατι δεν την χρεοκοπειτε την π***ανα την χωρα να μην ελπιζουμε?
Γιατι ο δημος θεσσαλονικης να μου λεει "χαριστε μας τα 800 ευρω γιατι δεν προκειται να τα παρετε ποτε" ?

Αν σας εχει μεινει εστω και λιγη αξιοπρεπεια(την οποια αμφιβαλλω αν ειχατε ποτε σε οποιαδηποτε δοση), εξαφανιστειτε.
Εγω γιατι να αναγκαστω να απολυσω τρεις εργατικους και πολυ σωστους οικογενειαρχες υπαλληλους λογω ελειψης ρευστου???

ΥΓ. Ειλικρινα ευχομαι οτι μας κανετε να τα βρειτε μπροστα σας...

Αναγνώστης

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+