Σάλο προκάλεσε η ροζ συνομιλία του Μέσι

Aναστάτωση (αλλά χωρίς λόγο) έχει προκαλέσει ένα βίντεο που όπως υποστηρίζει το εκρηκτικό μοντέλο Σαμπρίνα Ραβέλι...
εμφανίζει το Λιονέλ Μέσι να την παρενοχλεί μέσω MSN. Η Ραβέλι αποκάλυψε ότι δέχτηκε ασφυκτικό πρέσινγκ για πάνω από έναν χρόνο αλλά δεν ενέδωσε ποτέ στις ερωτικές διαθέσεις του κορυφαίου παίκτη στον κόσμο.
Όσον αφορά στη διαρροή της συνομιλίας της με τον Μέσι, η ίδια ισχυρίστηκε πως δεν ήταν εκείνη που διοχέτευσε το βίντεο στα media αλλά κάποιο άτομο που ήταν δίπλα όταν μιλούσε στον ποδοσφαιριστή της Μπαρτσελόνα μέσω web κάμερας.
Πιο συγκεκριμένα, η Σαμπρίνα Ραβέλι υποστηρίζει πως στην αρχή δεν πίστευε πως ήταν ο Μέσι που συνομιλούσε μαζί του και ζήτησε από μια φίλη της να βιντεοσκοπήσει τα μηνύματα προκειμένου να έχει αποδείξεις για τα λεγόμενά της.
"Ο Μέσι δεν καταλαβαίνει από όχι. Η στάση του απέναντί μου αλλά και στο συμπαίκτη του (σ.σ με την εθνική U-20) ήταν ασεβής. Αν συνεχίζετε να έχετε αμφιβολίες, θα τα δείξω όλα, καθώς έχω σώσει στον υπολογιστή μου όλα όσα μου είπε και τις ημερομηνίες που έγιναν. Με σχολιάζετε αρνητικά και μου συμπεριφέρεστε σαν να το κατασκεύασα εγώ, ενώ λέω την αλήθεια", δήλωσε η μοντέλα σε Μέσο της Αργεντινής.
Μάλιστα Η Ραβέλι αποκάλυψε πως γνώρισε τον Λιονέλ Μέσι πριν από τρία χρόνια και ο κορυφαίος παίκτης του κόσμου δεν σταμάτησε να την παρενοχλεί ακόμη κι όταν έμαθε ότι έγινε ζευγάρι με τον Καρντόσο. Επιπλέον αναφέρει ότι ο Μέσι έγινε πιεστικότερος μετά το χωρισμό της.

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+