Απάντηση στο κόστος της υγραεριοκίνησης

Τα συστήματα υγραεριοκίνησης των αυτοκινήτων, (όχι μόνο τα Ιταλικής κατασκευής, αλλά όλα) είναι διαφορετικών προδιαγραφών...
αυτά που πωλούνται και τοποθετούνται στη Βουλγαρία σε σχέση με αυτά της Ελλάδας. Αυτά που κοστίζουν γύρω 600 ευρώ είναι 1ης και 2ης γενιάς, τα οποία ΔΕΝ έχουν έγκριση του Ελληνικού ΚΤΕΟ, ενώ αυτά που τοποθετούνται στη χώρα μας με κόστος από 1.300 ευρώ και πάνω (ανάλογα με το μοντέλο και το μέγεθος της δεξαμενής υγραερίου καυσίμου LPG), είναι 5ης γενιάς και πληρούν όλους τους όρους που θέτει το ΚΤΕΟ. Τέτοια συστήματα (5ης γενιάς τοποθετούνται) και στη Βουλγαρία, με κόστος που ελάχιστα διαφέρει από το Ελληνικό, αλλά η πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού προτιμάει τα φθηνά των 600 ευρώ χωρίς να δίνει την απαραίτητη σημασία για τις προδιαγραφές τους. Γι' αυτό και κόβονται από τα Ελληνικά ΚΤΕΟ.

Επιπλέον, ίγα μόνο μοντέλα αυτοκινήτων από όσα κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά έχουν από την κατασκευή τους στο εργοστάσιο υποδοχές και χώρους για τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης, με αποτέλεσμα, στα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, να απαιτείται πρόσθετη εργασία, που όπως είναι φυσικό - και δικαιολογημένο - την ύπαρξη κάποιας επιβάρυνσης στο τελικό κόστος του συστήματος υγραεριοκίνησης.

Εξυπακούεται ότι με την τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης τελευταίας γενιάς, το κέρδος που αποκομίζουν τα συνεργεία σε καμία περίπτωση δεν αγγίζει τετραψήφιο νούμερο, ούτε είναι δυνατό να τοποθετηθεί σε 1-2 μέρες. Τα 1ης και 2ης γενιάς μπορούν να τοποθετηθούν σε 1-2 μέρες αλλά ΚΑΝΕΙΣ δε μπορεί να εγγυηθεί για την ασφάλειά τους. Αντίθετα, ένας μηχανικός για να πει ότι βγάζει αξιοπρεπές κέρδος από την πώληση και τοποθέτηση συστημάτων υγραεριοκίνησης, υπολογίζοντας ταυτόχρονα όλα τα έξοδα της επιχείρησής του, θα πρέπει να έχει το λιγότ! ερο 5 αυτοκίνητα το μήνα και να μην είναι παντρεμένος!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+