Αλλοδαποί - Βιασμοί

Αγαπητοί μου τα περιστατικά είναι πολύ περισσοτερα απ όσα αναφέρονται.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί διαμαρτύρεστε;
ΠΑΣΟΚ δεν ψηφίσατε στις Εκλογές? Λυπάμαι που θα σας το πώ αλλα όπως στρώσαμε θα κοιμηθούμε.Δεν είναι τυχαίο που με την Εκλογή του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία αυξήθηκε κατακόρυφα η είσοδος λαθρομεταναστών στην Ελλάδα.
Ας προσέχατε / Ας προσέχαμε

Αναγνώστης

-------------------

Πριν απο λιγο διαβασα το αρθρο για τους βιασμους Ελληνιδων απο αλλοδαπους.......
Ειμαι γυναικα και ενιωσα αηδια απο αυτα που διαβασα........οποτε διαβαζω κατι τετοιο, το κανω δικο μου, το νιωθω στο πετσι μου, δεν εχω νιωσει βιασμο δεν ξερω πως ειναι αλλα και μονο που το σκεφτομαι νιωθω τον τρομο και την αηδια..
Μισω ολους αυτους που θα εκαναν ενα τετοιο εγκλημα και ευχομαι να τους συμβει ακριβως το ιδιο να βιασουν το σωμα και την ψυχη τους...Δεν ξερω τι περιμενουν ολοι αυτοι που μας κυβερνουν...
Ειμαι πολυ σιγουρη οτι δεν τους νοιαζει τιποτα αρκει να μην βρεθουν σε παρομοια κατασταση......
Το να μην κυκλοφορουμε δεν ειναι λυση αν και δεν σας κρυβω οτι εγω στα 27 μου χρονια φοβαμαι να κυκλοφορω...και ας μην μενω κιολας στην Αθηνα...
Το να τους καψουμε ολους ζωντανους ουτε και αυτο δεν ειναι λυση...δεν μπορω να βαλω σε ενα τσουβαλι εναν ολοκληρο λαο......
Αλλα δεν μπορω και να επιτρεψω σε αυτα τα κτηνοι να συμπεριφερονται ετσι σε εμας τις γυναικες.......
Δεν ξερω τι αλλο να πω......νιωθω πως μας δενουν τα χερια...θα γινουμαι εγκληματιες γιατι αυτοι που μας κυβερνουν ειιναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ...ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ...

Αναγνώστρια

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+