Είμαι η Beauty και είμαι ενός έτους

Eίμαι η Beauty και είμαι ενός έτους. Όλοι όσοι με βλέπουν λένε για την ομορφιά μου και τη γλυκιά, χαδιάρα διάθεση μου, αλλά μέχρι εκεί...
Μα θα ήθελα να ήξερα, δε βλέπουν πως μπορώ να δώσω τόοοοση αγάπη και αφοσίωση όσο κανένα άλλο σκυλάκι; Δε βλέπουν πως η ομορφιά μου δεν μένει μόνο στην εξωτερική μου εμφάνιση αλλά υπάρχει μεγαλύτερη στην προσωπικότητα μου; Υπόσχομαι πως θα είμαι υπάκουη, απίστευτα χαδιάρα, αγαπησιάρα και θα κάνω τη μελλοντική μου οικογένεια πραγματικά χαρούμενη και ευτυχισμένη! Αλήθεια λέω! Το υπόσχομαι αυτό και πολλά άλλα ακόμη. Και ξέρετε τι λένε για τη σκυλήσια υπόσχεση. Δεν παραβιάζεται ΠΟΤΕ!! Τι; Δε με πιστεύετε;

Για όποιον θέλει να του δώσω απίστευτες στιγμές ευτυχίας και χαράς σε καιρούς σκληρούς (και χωρίς να του στοιχίσει τίποτα σημαντικό), παρακαλώ να επικοινωνήσει με τη νονά μου στα τηλέφωνα 6937012850 ή 6982252469 ή αν είναι φίλος του διαδικτύου στο email dogs.adoptions@gmail.com

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+