Σχετικά με: «...πεθαίνει ξεγράφτε τον...» - 6η Πνευμονολογική κλινική του Νοσοκομείου Σωτηρία‏

Δεν βγάζεις άκρη με τους γιατρούς και σε απειλούν φραστικά.
Δυστυχώς έχω ζήσει αυτή την ιστορία.. όχι μόνο τον είχαν ξεγραψει τον άνθρωπό μας, αλλά μας παρακαλούσαν να τον αποσυνδέσουμε από τα μηχανήματα...
, ενώ ο παππούς μου ζούσε, άνοιγε τα μάτια μου, έκανε κινήσεις και ρωτούσε πότε θα βγει από εκεί μέσα. απλά ένα πρωί και χωρίς ο παππούκας μου να έχει παρουσιάσει κάποια επιπλοκή, μας ενημέρωσαν ότι ο παππούς δεν υπάρχει πια. 2 μέρες πριν μας είπαν ότι θα τον βάλουν σε μερική καταστολή και μετά σε ολική, και αυτό ενώ ο παππούς μου αντιδρουσε!!!!!!!!!!!!!!! Και κάτι τελευταίο, όταν πριν και μετά το χαμό του, τους ζητούσα τις εξετάσεις για να τις πάω σε δικό μου γιατρό μου είπαν ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΒΑΖΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ καθώς ότι και να γίνει στο τέλος δε θα μπορέσω να αποδείξω τίποτε απολύτως!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+