Άψογη εξυπηρέτηση από Wind-Tellas

Μιας και κατά καιρούς έχω κατακεραυνώσει διάφορες εταιρείες παντός τύπου για την ελλειπή ή ανύπαρκτη...
εξυπηρέτησή τους οφείλω να παραθεσω και το εξής:
Είμαι συνδρομητής της wind (tellas όταν έγινα συνδρομητής) στο πρόγραμμα σταθερής και ιντερνετ από την πρώτη στιγμή της ύπαρξης adsl στην Αθήνα,περίπου 4-5 χρόνια τώρα. Η εταιρεία μου είχε δώσει το κλασσικό ρουτερ που έδινε τότε στους συνδρομητές της το οποίο πρίν από λίγες μέρες παρέδωσε πνεύμαν λόγω χρήσης φυσικά, η συνομιλία μου με το κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας διήρκησε 2 λεπτά και ο άνθρωπος της wind μου πρότεινε ο ίδιος να μου στείλει ένα νέο ρουτερ φυσικά χωρίς χρέωση...πράγμα το οποίο και έγινε μέσα σε διάστημα 48 ωρών! Συνοψίζοντας λοιπόν τα ελάχιστα προβλήματα όσον αφορά την γραμμή μου από την αρχή μέχρι τώρα και φυσικά την απίστευτη εξυπηρέτηση πελατών χαίρομαι που τα λεφτά μου τα παίρνει ένας πάροχος ο οποίος πραγματικά τα αξίζει!

Αναγνώστης



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+