Απάντηση : To mail.gr θέλει πλέον 30 euro το χρόνο!

Δεν κατάλαβα ρε φίλε , εσύ ποιος νομίζεις ότι είσαι;
Σχετικά με την ανάρτηση ( http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/to-mailgr-30-euro.html ).
Σου παρέχει μία εταιρία (γιατί εταιρία είναι) μία υπηρεσία δωρεάν για 11 χρόνια!!! και τώρα σου λέει πως δεν αντέχει άλλο. Κάτι η οικονομική συγκυρία , κάτι ο ανταγωνισμός, κάτι ο χαμός με spam , επιθέσεις κτλ που θέλει πλέον αγώνα για να κρατάς την αξιοπιστία του Server, ε δεν μπορεί άλλο ρε φίλε! Είναι υποχρεωμένοι να στην παρέχουν δωρεάν την υπηρεσία εφόρου ζωής;;; Τον εκβιασμό που τον είδες; Ε ρε μπάτσες που θέλετε μερικοί "Ελληνάρες" για να στρώσετε.

Αναγνώστης

----------------

Καθόλου εκβιαστικό φίλε μου. Το λες και μόνος σου "Αν θέλετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το email σας....." Το βλέπεις το "Άν θέλετε"; Που βλέπεις λοιπόν τον εκβιασμό; Προσωπικά έχω 2 mail στην εν λόγω υπηρεσία από το 2005 αν θυμάμαι καλά. Είμαι και εγώ αντίθετος με την συνδρομή και δεν βλέπω τον λόγο να πληρώσω αφού προσφέρουν τόσες άλλες υπηρεσίες δωρεάν mail. Έστειλα λοιπόν σε όλους τους γνωστούς μου ένα μήνυμα με το οποίο τους ενημέρωσ! α για το νέο μου mail. Για καλή μου τύχη βρήκα ακριβώς το ίδιο όνομα διαθέσιμο στην yahoo και τέλος καλό όλα καλά. Είναι δική τους απόφαση να το κάνουν συνδρομητικό και κατά τη γνώμη μου θα χάσουν πάνω από το 80% των μελών τους. Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο γιατί δεν πλήρωσα ποτέ μου για τις υπηρεσίες τους οπότε και δεν έχω απαιτήσεις από αυτούς.
Γιατί λοιπόν τόσος ντόρος;

Αναγνώστης

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+