Απαραδεκτα τα security του Ολυμπιακου

Ειμαι φιλαθλος και οπαδος του Ολυμπιακου ολη μου τη ζωη ειμαι ανω των 40 και εχω ενα παιδι το οποιο φερνω στο γηπεδο για να μαθει και να αγαπησει το αθλημα.
Η συμπεριφορα και ο επαγγελματισμος των ανθρωπων που μας ελεγχουν στης θηρες ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!

το καταλαβαινω οτι εχουν να αντιμετωπισουν διαφορες καταστασης ναρκομανεις, τζαμπατζηδες,κτλ αλλα δεν γινεται να μας περνανε για ζωα.

Εχω μπει απο διαφορες θυρες και ο καθενας κανει οτι ελεγχο θελει δεν ειναι δυνατον να μου απαγορευεις την πορτοκαλαδα του παιδιου (που αντε καλος κανει αφου απαγορευεται) και απο αλλους να μπενουν κουτακια μπυρας,μπουκαλια,μαχαιρια και οτι αλλο μπορει να φανταστει καποιος,το παιδι μου φοβαστε 6 χρονων? αν εμενα η του γιου μου του ερθει καμια αδεσποτη στο κεφαλη ποιος θα φταιει? ενω σε αλλες θυρες ουτε ασχολουνται, ουτε σε αγγιζουν περναμε μεσα χωρις τον παραμικρο ελεγχο!!

Δεν ειναι δυνατον να μου επιβαλλουν εισιτηριο για το παιδι μου 6 χρονων και να βαζουν απο της πλαινες πορτες "πελατειακα" μπατσους και φιλαρακια τους,και μην μου πει κανεις οτι δεν γινεται περση εσκασα 15 euro σε σεκιουριτα για να βαλω μεσα τον γιο μου!

Και τελος θα αvαφερθω σε εναν ελεεινο ανθρωπο ο οποιος ειναι εποπτης της εταιριας security που φυλαει το γηπεδο, η συμπεριφορα του ειναι απαραδεκτη, βριζει πολυ ασχημα και απειλει φιλαθλους και security ακομα, φυσικα εκει που τον παιρνει, δεν μπορει να τον εχω δει μονο εγω? το προσωπο του φαινεται στο βιντεο απο την περασμενη φιεστα στην εισοδο της φυσουνας.

http://www.youtube.com/watch?v=YrXM5RMgQI0&feature=related ωρα 07:09

αν καποιος των ξερει ας πει κατι.

Λυπαμαι κυριε Μαρινακη αλλα αν επιθυμειτε να συνεργαζεστε με τετοιους ανθρωπους τοτε μονο τον χειροτερο εαυτο μπορειτε να μας βγαλετε, μην απορειτε αν εχετε περισσοτερα επεισοδια στο γηπεδο με τετοιους ανεκπεδευτους ανθρωπους.

Ενας φιλαθλος-πατερας



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

+